Marketingcommunicatie; in 14 stappen

Voorzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Marketingcommunicatie; in 14 stappen

ISBN: 9789001820596
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Guy van Liemt Gert Koot
Druk: 1
Pagina's: 500
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Categorie: Marketing Marketingcommunicatie & reclame
NUR: Marketing

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!

Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk en daarnaast een uitstekend handboek voor de marketingcommunicatieprofessional om een gefundeerd marketingcommunicatieplan te schrijven.

Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het complete vakgebied. Uniek is de structuur en opzet van marketing naar marketingcommunicatie, de integratie van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie, de toepassing van de marketingcommunicatiebarrière en de behandeling van consumer insights. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor visie & missie, consumentengedrag en - behoeften, merkidentiteit & positionering en het beoordelen van creativiteit. Dit boek hoort thuis op iedere marketing- en communicatiegerichte opleiding in het hoger onderwijs en op het bureau van iedere marketingcommunicatieprofessional.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatie in 14 stappen?

- Relatie tussen marketingcommunicatiestrategie en de marketingstrategie wordt zeer helder weergegeven.

- behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied

- hanteert een geïntegreerde aanpak van online en offline marketingcommunicatie-instrumenten

Online ondersteuning

De online omgeving biedt studenten extra toetsen om mee te oefenen en verdiepingsstof. Docenten vinden er collegesheets en figuren en tabellen uit het boek. Ook kunnen zij zelf toetsen samenstellen met Toets-op-Maat.