Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (87)
Hardcover (16)
Opleiding
Commerciële Economie (106)
Bedrijfskunde (31)
Ondernemerschap & Reta... (27)
» Toon alle opties (67)
Finance & Control (26)
Ad Ondernemerschap & R... (16)
Human Resource Managem... (16)
Facility Management (13)
Tourism Management (13)
Technische Bedrijfskun... (12)
Business IT & Manageme... (11)
Finance, Tax and Advic... (9)
Hotel Management (9)
International Business... (9)
Accountancy (8)
Ad Commerciële Econom... (8)
Communicatie (7)
Global Marketing en Sa... (7)
Integrale Veiligheidsk... (7)
Logistiek Management (7)
Sportmarketing (7)
Ad Logistiek Managemen... (6)
Ad Ondernemen (6)
International Business... (6)
International Hotel & ... (6)
Mondzorgkunde (6)
Bestuurskunde/Overheid... (5)
Bouwkunde (5)
International Business... (5)
International Event Ma... (5)
Logistics Management (5)
Ondernemen (5)
Ad Sales & Accountmana... (4)
Bedrijfsmanagement MKB... (4)
International Tourism ... (4)
Management in de Zorg (4)
Social Work (4)
Vastgoed en Makelaardi... (4)
Verpleegkunde (4)
Werktuigbouwkunde (4)
Built Environment (3)
Chemische Technologie (3)
Commercieel Management (3)
Communication and Mult... (3)
Learning and Developme... (3)
Marketing of Social Bu... (3)
Sales & Accountmanagem... (3)
Sportkunde (3)
Ad Accountancy (2)
Ad Eventmanager (2)
Ad Management (2)
Ad Pastoraal Werk (2)
Algemene Economie (2)
Biologie, voeding & ge... (2)
Creative Marketing en ... (2)
Economie (2)
Farmakunde (2)
Fashion & Textile Tech... (2)
Godsdienst & Levensbes... (2)
HBO - Rechten (2)
Huidtherapie (2)
International Financia... (2)
Logistics Engineering (2)
Management (2)
Master Leren en Innove... (2)
Master Speltherapie (2)
Tandprothetiek (2)
Theologie (2)
Toegepaste Psychologie (2)
Vastgoedkunde (2)
Watermanagement (2)
Verschijningsjaar
2021 (28)
2022 (15)
2020 (10)
» Toon alle opties (10)

Commerciële Economie (106)

84,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 80,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

-[ state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8

2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.

In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Van idee naar IE

Kennismaking met het intellectuele eigendomsrecht

2019 || Paperback || R.W. Holzhauer e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Deze uitgave vormt een eerste kennismaking met het vakgebied van de intellectuele eigendom (IE). Binnen de IE-rechten ligt de focus op het auteursrecht, het octrooirecht en het merkenrecht. De uitgave valt op door de combinatie van een wetenschappelijke ondergrond met een sterke focus op praktijk. Wat is IE? Waarom bestaat het en wat kun je er mee? In Van Idee naar IE maak je op een toegankelijke # en toch wetenschappelijk gefundeerde # wijze kennis met de IE-rechten. Er is geen andere uitga...

68,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,08
+
Bestel

Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7

met MyLab NL toegangscode

2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...

37,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Handleiding SPSS met MyLab / Druk 2

2016 || Paperback || Johan Smits e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Handleiding SPSS is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die in hun opleiding te maken krijgen met het uitvoeren van onderzoek. De nadruk in dit boek ligt op het verwerken en analyseren van onderzoeksvragen met SPSS. Dat is echt een doe-vak en daarom is het boek geschreven in een practicumvorm, waarin de student zelfstandig aan het werk kan.

De centrale casus met probleemstelling, onderzoeksdeelvragen en enquête is het uitgangspunt voor de aan te leren SPSS-vaardigheden. De stude...

22,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,90
+
Bestel

Je hebt wél iets te verbergen

Over het levensbelang van privacy

Paperback || Maurits Martijn e.a. || De Correspondent || met inkijkexemplaar

‘Van absolute wereldklasse.’

– Alexander Klöpping

‘Indrukwekkend.’

– Huib Modderkolk

Facebook weet bij wie je gisteren op bezoek ging

De Belastingdienst zag hoe je er kwam

Apple hield bij hoelang je er bleef

Amazon hoorde wat je er zei

En Google wist al dat je het van plan was

In deze nieuwe editie van hun bestseller Je hebt wél iets te verbergen laten onderzoeksjournalisten Maurits Martijn en Dimitri Tokmetzis zien dat privacy het meest bedreigde mensenrecht van onze tijd is.

...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Ontwerp Betere Business / Druk 1

nieuwe tools, skills en mindset voor strategie en innovatie

2016 || Hardcover || Patrick van der Pijl e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De tijd dat een businessmodel jarenlang aan alle eisen voldeed, is voorbij. Concurrentie, behoeften van klanten en technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare manier. Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag, zul je moeten denken als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste tools en vaardigheden nodig om onzekerheid te omarmen.

In 'Ontwerp Betere Busin...

12,35
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Made to Stick

Why Some Ideas Survive and Others Die

2011 || Paperback || Chip Heath e.a. || Random House Publishing Group

Mark Twain once observed, A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on. His observation rings true: Urban legends, conspiracy theories, and bogus public-health scares circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas–business people, teachers, politicians, journalists, and others–struggle to make their ideas stick. Why do some ideas thrive while others die? And how do we improve the chances of worthy ideas? In Made to Stick, accomplished e...