Zoekfilters

Auteur
Lieuwe Koopmans (2)
Verschijningsjaar
2015 (3)
2016 (3)
2021 (2)

Resultaten (13)

22,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,90
+
Bestel

Integere types doen niet aan marketing

Overtuigend zakelijk bloggen

Hardcover || Kiki Verbeek || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

* Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen.

* Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen.

* Voor trainers, coaches en adviseurs.

Je bent steengoed in je vak, doet stralend je ding, en maakt echt het verschil. Maar weten je potentiële klanten dat ook? Misschien houd je er niet van om jezelf te verkopen. Vind je marketing vooral iets voor de snelle jongens en meisjes die gemakkelijk geld willen verdienen. Dan is klantwervend bloggen echt iets voor jou.

Verkop...

34,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,30
+
Bestel

Goud

potentieelontwikkeling voor mensen en de organisaties waar zij werken

2015 || Hardcover || Anje-Marijcke van Boxtel e.a. || Uitgeverij Thema

Iedereen die op school heeft gezeten, weet hoe het werkt: er wordt vooral gelet op wat je niet goed kan, en dat moet je verbeteren. Al had je alleen maar achten op je rapport, de blik van je ouders en leraren bleef hangen op dat ene vijfje. Dat moest omhoog, koste wat kost. En dat is eigenlijk bizar: excellerende mensen, en de bedrijven waar zij werken, zijn nooit begonnen met de vraag: "Waar ben ik niet zo goed in, wat zal ik 's bij gaan leren? Dan kan ik

daar leuk een zaak in beginnen...."

...

28,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Kom tot de kern

Onderzoek zelf je coachvraag

Hardcover || Marijne van den Kieboom || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

Eén op de vijf Nederlanders schakelt een professional in bij het oplossen van een vraag of probleem. We nemen graag zelf de regie in het bouwen aan ons eigen succes en geluk. En net als in de sport geldt: als je het beste uit jezelf wilt halen, dan wil je een coach aan je zijde. Maar welke vraag heb je precies? Welke soort coach of welke begeleiding past het beste bij jouw vraag? En hoe vind je die?

Kom tot de kern is een krachtig zelf-assesment om tot een eerlijke, heldere analyse van jouw ...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Dit ben ik! / Druk 1

worden wie je bent met transactionele analyse

Hardcover || Lieuwe Koopmans || Uitgeverij Thema

We leven in een maatschappij waarin we denken dat levensgeluk maakbaar is. Op televisie kijken we naar programma's over total make-overs en diëten, over opvoeden en financiële problemen. We hopen dat de experts van die programma's onze problemen voor ons oplossen en dat we dan gelukkig worden. Op YouTube en Facebook laten we zien hoe bijzonder we zijn en wat voor fantastisch leven we hebben. Problemen zijn er niet en alles is mooi en fantastisch. Zo worden we de toneelspelers van ons eigen ...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Focusplanner

In 3 x 5 minuten iedere dag meer focus, flow en voldoening

Hardcover || Anouck Brack || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

‘Weg met gedoe en drukte, welkom flow en vervulling.’

Het unieke van de Focusplanner is dat je je aan het eind van je werkdag voldaan voelt en hebt gewerkt aan de dingen die er in jouw werk echt toe doen.

In ons drukke werkleven schieten de momenten voor rust en reflectie er al snel bij in. We weten dat dat niet gezond én niet echt effectief is. En echt leuk is het ook niet. Waarom doen we dat dan? Dat komt omdat die drukte verleidelijk en besmettelijk is.

Maar hoe stop je met druk doe...

34,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,30
+
Bestel

Hoe boek voor strategische personeelsplanning

2019 || Hardcover || Hanneke Moonen || Uitgeverij Thema

Organisaties zijn volop in beweging, de markt verandert, het werk verandert, de financiële slagkracht fluctueert. Als leidinggevende merk je dit als geen ander. Je team past zich niet vanzelf aan de eisen van de toekomst aan. Je moet flink bezuinigen, op niet al te lange termijn gaat een aantal ervaren medewerkers met pensioen, de hardnekkige vacatures blijven onvervuld

en niet al je medewerkers zijn klaar voor de nieuwe manier van werken. Herkenbaar? Hoe ga je daarmee om? Hoe zorg je dat je...

33,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,35
+
Bestel

iDNA

duurzaam leren innoveren

Hardcover || Harry van der Schans || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf

ten dode opgeschreven.

We kennen allemaal ...

17,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Wahlberg

het verhaal van een CEO

Hardcover || Arvid Buit || Uitgeverij Thema

Ontmoet Dirk Wahlberg: CEO van een multinational, bizar succesvol, een echte familieman, rijk en superslim. Alle ingredi

70,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,50
+
Bestel

Het ACT basisboek

De ultieme gids voor professionals

2023 || Hardcover || Gijs Jansen || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

De psychologie ondergaat een roze revolutie. Psychiaters, psychologen, maatschappelijk werkers en coaches zijn klaar met het labelen van mensen met DSM-diagnoses. Ze erkennen dat de meeste psychische klachten menselijk zijn, invoelbaar en helemaal niet vreemd. Het is hoog tijd voor een moderne psychologie die mensen aanspreekt op hun diepste verlangens en behoeften.

Acceptance and Commitment Therapy (ACT) leidt deze kleurrijke parade, met Relational Frame Theory (RFT) als solide theoretisch f...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Dit zijn wij! De kracht van de ontmoeting.

de kracht van de ontmoeting

2016 || Hardcover || Lieuwe Koopmans || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

Dé methode, oefeningen en de praktijkvoorbeelden om co-creatief vorm te geven aan contact.

* Het tweede boek van Lieuwe Koopmans, auteur van het succesvolle boek "Dit ben ik!"

Ons contact met de wereld om ons heen speelt zich meer en meer online af. We twitteren, appen en liken dat het een lieve lust is, we werken onze facebook-pagina's bij, zorgen dat ons profiel op LinkedIn er goed uit ziet en maken selfies die we de wereld in sturen. Vrienden in cafés hebben meer aandacht voor de vrienden ...