iDNA

duurzaam leren innoveren

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
33,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 31,35 i
+
Bestel
ISBN: 9789058719812
Uitgever: Uitgeverij Thema
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Harry van der Schans
Druk: 1
Pagina's: 256
Taal: Nederlands
NUR: Creatief denken

In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf

ten dode opgeschreven.

We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.

In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.

Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.