Resultaten (10)

37,50
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Innovation and Collaboration in the Digital Era

Paperback || Jara Pascual || De Gruyter

Innovation and Collaboration in the Digital Era provides a holistic approach to collaborative innovation, innovation management and innovation leadership. It is full of practical advice and includes 34 interviews with high-level politicians, innovation industry leaders, academics and entrepreneurs discussing the reality of innovation and how to create change for a positive impact. Many quotes are included from researchers and practitioners in the innovation field who have participated as gues...

12,69
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Nudge

The Final Edition

2021 || Paperback || Richard H. Thaler e.a. || Penguin Books

*Once again a New York Times bestseller! First the original edition, and now the new Final Edition* An essential new edition revised and updated from cover to cover of one of the most important books of the last two decades, by Nobel Prize winner Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein More than 2 million copies sold Since the original publication of Nudge more than a decade ago, the title has entered the vocabulary of businesspeople, policy makers, engaged citizens, and consumers everywhere. ...

26,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,18
+
Bestel

Basisboek schrijven voor media / Druk 1

Van journalistieke content tot infotainment

2021 || Paperback || Wouter Janssen || Coutinho || ook als eBook

Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om in elke situatie de juiste keuzes te maken.

Het boek concentreert zich op de belangrijkste vragen die je als schrijver moet stellen en de mogelijkheden die dat oplevert. De auteur behandelt genres als nieuwsberichten, interviews en reportages aan de hand...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Thinking Through Communication / 9th International Student Edition

An Introduction to the Study of Human Communication

2021 || Paperback || Sarah Trenholm || Taylor & Francis

The 9th edition of this textbook for hybrid introductory communication courses provides a balanced introduction to the fundamental theories and principles of communication. The book explores communication in a variety of contexts-including interpersonal, group, organizational, and mass media-and provides students the theoretical knowledge and the research and critical thinking skills they'll need to succeed in advanced communication courses and communication professions. The first section exp...

82,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2

2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;

- behandelt nieuwste inzichten en modellen;

- geïntegreerde benadering van on- en offline.

Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...

16,99
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Tiny Habits

The Small Changes That Change Everything

2022 || Paperback || BJ Fogg || HarperCollins

New York Times Bestseller | A habit expert from Stanford University shares his breakthrough method for building habits quickly and easily. With Tiny Habits youll increase productivity by tapping into positive emotions to create a happier and healthier life. Dr.

Foggs new and extremely practical method picks up where Atomic Habits left off.

There are many great books on the topic [of habits]: The Power of Habit, Atomic Habits, but this offers the most comprehensive, practical, simple, and comp...

23,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Marketing 5.0

Technology for Humanity

2021 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || Wiley

Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business

In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world.

In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the...

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Basisboek Interviewen / Druk 5

Handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interwiews

2021 || Paperback || B. Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Breed inzetbaar, voor uiteenlopende gesprekken en onderwerpen;

- voorkennis niet noodzakelijk;

- praktijkgericht, met veel opdrachten.

Het Basisboek Interviewen leert studenten stapsgewijs interviews opzetten en kritisch kijken naar de eigen interviewvaardigheden. Het gaat zowel in op de voorbereiding als op het afnemen van interviews.

De vele, aansprekende opdrachten maken het mogelijk om zelfstandig aan de slag te gaan met het Basisboek Interviewen. Dankzij het aanvullende materiaal en e...

17,50
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Content Inc. / 2nd Edition

Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (with Little to No Money)

2022 || Hardcover || Joe Pulizzi || McGraw-Hill

Updated for the post-COVID economy! The proven low-risk, cost-effective way to launch a successful business Today's markets are getting more and more dynamic, and customers are increasingly fickle. Meanwhile the COVID-driven economic crash has made mitigating financial risk more important than ever. From one of today's leading experts in content marketing, Content Inc.

is the go-to guide to building a solid small-business by establishing a loyal audience before you sell any products or servic...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Recht in de creatieve industrie / Druk 2

2021 || Paperback || Mr. Ilse van de Laar-Wijdeven || Coutinho || ook als eBook

Kennis van het recht kan een creatieve carrière maken of breken. Bij het ontwikkelen, conceptualiseren en vermarkten van creativiteit speelt het recht een essentiële rol. Recht in de creatieve industrie maakt creatieve professionals (in spe) op een laagdrempelige manier wegwijs in de complexe wereld van het recht.

Recht in de creatieve industrie bespreekt de belangrijkste rechtsgebieden voor de creatieve industrie en gaat in op wet- en regelgeving binnen veelvoorkomende branches zoals recla...