Sustainable Storytelling

Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact

Voorzijde
34,99
Leverbaar vanaf 10 juli
Met 5% studentenkorting
voor 33,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789401499521
Uitgever: Lannoo
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Talita Kalloe
Druk: 1
Pagina's: 200
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Marketing

Hoe communiceer je als ondernemer of organisatie authentiek, helder en geloofwaardig over duurzaamheid? In dit boek lees je waar de bewuste en onbewuste patronen en uitdagingen kunnen liggen in het zichtbaar maken van duurzame ambities.

En waarom het zo belangrijk is om eerst de intrinsieke motivatie en purpose te verkennen, voordat je een geloofwaardig verhaal over duurzaamheid naar buiten kunt brengen. Zodat je vanuit zuivere intenties een verhaal kunt uitdragen waar je op kunt bouwen. Niet alleen voor nu, maar ook voor de generaties die na jou volgen. Dat is een verhaal met impact. Dat is sustainable storytelling.