Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (8)
E-book via Bookshelf (3)
Hardcover (3)
Uitgever
Boom (3)
Noordhoff (3)
SAGE (2)
Categorie
Marketing (2)

Marketing (14)

57,96
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6 (e-book)

2019 || E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

34,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Modellen voor Marketing Insights

Modellen uit de beroepspraktijk voor consumentengedrag, marktonderzoek en analytics

2019 || Paperback || Anita Cox e.a. || Clou MOA || met inkijkexemplaar

Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid. Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een...

30,00
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

Je boek als Ultiem Visitekaartje

schrijf en publiceer zelf je boek in 100 dagen en wordt klantmagneet

2019 || Paperback || Sandra Derksen || Boekenbent, Uitgeverij

Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je boek! Want je boek op de markt brengen is een van de allerbeste (en leukste!) marketingstrategieën. Het is het ultieme visitekaartje om jezelf te positioneren als expert, waarmee je gemakkelijker meer en veel beter betalende klanten kunt aantrekken.

Als ervaren auteur en ondernemer toont Sandra Derksen in...

16,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

Marketing voor schrijvers

2019 || Paperback || Maria Staal || FTK Publishing || met inkijkexemplaar

Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken.

Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed,...

131,00
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 124,45
+
Bestel

Marketing for Entrepreneurs

2019 || Paperback || Crane || SAGE

Provide your students with practical insights, strategies, and tips on how applying marketing concepts can increase the chances of new venture success

149,00
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 141,55
+
Bestel

Grewal, D: Retail Marketing Management

The 5 Es of Retailing

2019 || Hardcover || Grewal || SAGE

A leading Professor of Retail Marketing presents 5 new frames through which students and practitioners can understand and approach the evolving environment of retailing today: Entrepreneurial mindset, Excitement, Education, Experience, and Engagement.

24,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

De reis door het Rijk van Koning Klant

Ontdek het geheim van excellente klantbeleving

2019 || Paperback || Harald Pol || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.

De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met...

34,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Aandachtsmarketing

Word relevant in het leven van je klant

2019 || Hardcover || Klaas Weima || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar

Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere k...

34,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

Sterk merk in de zorg

Power to the people

2019 || Hardcover || Marian Draaisma e.a. || Pluryn

Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die ...

67,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Inkoop / Druk 3 (e-book)

werken vanuit een ketenbenadering

2018 || E-book via Bookshelf || Brigitte Faber-de Lange e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Goed inkopen begint met een stevige kennis van het inkoopvak. Inkoop, Werken vanuit een ketenbenadering behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten die daarvoor van belang zijn. Hierbij staat de gedachte centraal dat een goede samenwerking met andere afdelingen in een bedrijf, leveranciers en eindafnemers cruciaal is voor een succesvolle inkoop.

De theorie in het boek wordt toegelicht met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases uit de industrie, handel, overheid en dienstverlening en afg...