Zoekfilters

Taal
Nederlands (19)
Verschijningsjaar
2019 (4)
2022 (3)
2023 (3)
» Toon alle opties (3)
2015 (2)
2020 (2)
2021 (2)
Uitgever
Boom (7)
Noordhoff (7)
Vakmedianet (2)

Management algemeen (20)

27,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Betekeniseconomie / druk 1

De waarde van verweven leven

2022 || Paperback || Kees Klomp || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

We hebben in de afgelopen eeuwen de vruchten van het huidige economische systeem kunnen plukken.

De wereldwijde ontwikkeling van welvaart is gepaard gegaan met ontegenzeggelijk positieve ontwikkelingen: de levensverwachting is hoger dan ooit, het percentage mensen dat leeft in armoede is lager dan ooit, meer mensen dan ooit hebben toegang tot schoon drinkwater en onderwijs en het gemiddelde inkomen is hoger dan ooit.

Economische groei lijkt het ultieme recept voor een florerende wereld. Maar ...

37,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch management / Druk 2

Spreiding, positionering en samenwerking

2019 || Paperback || Jan Eppink || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar

Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied strategie. Eppink beschrijft op een duidelijke en overzichtelijke wijze de stappen die een organisatie kan nemen om tot een succesvolle strategie te komen. Na een analyse van de huidige situatie moet de manager vragen beantwoorden over de drie dimensies van strategie: spreiding, positionering en samenwerking. Vervolgens besteedt Eppink aandacht aan de implementatie van de strategi...

36,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,10
+
Bestel

Van idee naar start-up / Druk 2

Een praktisch stappenplan naar product-marktfit

2023 || Paperback || Sabine Kerkemeijer-Van der Peijl e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Van idee naar start-up biedt een beproefd stappenplan voor iedereen die een onderneming wil beginnen of een idee heeft voor een nieuw product, nieuwe dienst of innovatief project. Het laat je zien hoe je een product (of dienst) ontwikkelt dat inspeelt op de behoeften van de klant en tegelijkertijd levensvatbaar is. De methode is gebaseerd op het gedachtengoed van titels zoals Lean Startup, Design Thinking en Business Model Generatie.

Dit boek begeleidt de student stap voor stap van businessid...

27,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

Extreem klantgericht / Druk 3

2022 || Paperback || Danielle de Jonge || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Ni...

34,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Reputatie onder druk / Druk 1

het managen van reputaties in een veranderende samenleving

Paperback || Frank Peters || Boom

Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie centraal staan. Organisaties, bedrijven en bestuurders liggen onder een vergrootglas; ze waren nog niet

eerder zo kwestbaar als tegenwoordig. Denk aan Shell en Nigeria, T-Mobile en Youp van 't Hek, of de examenfraude bij InHolland. De omgeving rekent, geholpen door internet en social media, keihard met u af als er zich onrechtmatigheden voordoen. Een zorgvuldig opgebouwde ...

35,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 34,15
+
Bestel

Mijn Binnenste Buiten / Druk 1

werken aan je professionele identiteit

2020 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.

Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...

31,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Data-bedreven marketing / Druk 1

2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Systeemdenken / Druk 2

van goed bedoeld naar goed gedaan

2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?

Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...

75,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 72,15
+
Bestel

International Business Eng. ed / Druk 3

2022 || Paperback || Radha Jethu-Ramsoedh e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- International Business can be widely used as a general introduction to international entrepreneurship;

- appealing examples from everyday practice and facts & figures make international business come to life;

- places international entrepreneurship in a European context.

International Business is an accessible textbook that highlights the basic principles of international entrepreneurship. It is the English version of Internationaal ondernemen and can be widely used as an introduction to in...