Zoekfilters

Uitgever
Sydney Brouwer (2)

Management algemeen (3)

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Six Star Service

Maak een onvergetelijke indruk op je klanten

Hardcover || Sydney Brouwer || Van Duuren Media

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die...

20,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,90
+
Bestel

Als de koning je klant zou zijn

Inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving

Hardcover || Sydney Brouwer || Sydney Brouwer

De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken.

In deze businessroman gaat Lizzy, directeur van het bedrijf KaasGaaf, op zoek naar de sleutel tot een koninklijke klantbeleving. Ze wil niet alleen de koning, maar alle klanten van het bedrijf een ervar...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

Klantgericht Leiderschap (Heruitgave)

8 principes voor een klantgerichte cultuur

2024 || Hardcover || Sydney Brouwer || Sydney Brouwer

Klantgericht leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderscha...