Six Star Service

Maak een onvergetelijke indruk op je klanten

Voorzijde
Achterzijde
23,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789089655431
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Sydney Brouwer
Druk: 1
Pagina's: 144
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 0020
Vervanger van: 9789089654953
NUR: Management algemeen

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.

Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.

‘Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!’ – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep

‘In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.’ – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo

Trefwoorden: Klantbeleving service reviews handleiding