Klantgericht Leiderschap (Heruitgave)

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Voorzijde
Achterzijde
25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 24,69 i
+
Bestel
ISBN: 9789083159911
Uitgever: Sydney Brouwer
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Sydney Brouwer
Druk: 1
Pagina's: 204
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Management algemeen

Klantgericht leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt dit boek je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers.

● Voor managers en corporates die een betere klantbeleving willen creëren.

● Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).