Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (2)
Categorie
Marketing (3)

Resultaten (17)

68,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Marketing Research with SPSS

2018 || Paperback || Wim Janssens e.a. || Pearson || ook als eBook

Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method.

This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.

47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Bloeiende online praktijk lancering

Hoe Jij In 90 Dagen Een Goed Verdienende Kick-Start Creëert

2018 || Paperback || Sandra Derksen || Boekenbent, Uitgeverij

Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek Bloeiende Online Praktijk Lancering laat Bloeiende Praktijk mentor Sandra Derksen zien hoe je in korte tijd jouw online praktijk opzet. Sandra onthult hoe je snel en met succes een online praktijk creëert met goed betalende cliënten. Het is een onmisbare handleiding voor de kritische eerste negentig dagen of je nu een starter bent of al j...

9,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

How to Research Trends Workbook

Paperback || Els Dragt || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Have you ever wondered how you can research the future? Trend research is a powerful method to detect and recognise change at an early stage. This DIY guide has been developed to show you the way in the trend research cycle. It will help you to find direction and which corners to take when you are scanning, analysing and applying the trends for any type of challenge or topic. This guide is to be used in combination with the book 'How to Research Trends'.

You can use it to challenge yourself o...

35,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Contentbijbel (Heruitgave)

Paperback || Cor Hospes || Boom

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.'Een uitweg in het contentcircus. In klare en kleurrijke taal. Hospes maakt je gedachten los en helpt je nieuwe wegen te ...

29,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

De power van een contentplatform / Druk 1

Hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek

Paperback || Cor Hospes || Boom || met inkijkexemplaar

Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema’s, waarmee jij je bedrij...

50,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,98
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3

2018 || Paperback || Loek ten Berge e.a. || Coutinho || ook als eBook

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...

17,99
Levertijd: 22 werkdagen
met 5% korting 17,09
+
Bestel

Pitching Ideas (Heruitgave)

Make People Fall in Love With Your Ideas

Paperback || Jeroen van Geel || BIS Publishers

21,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,95
+
Bestel

Communicatieplanner / Druk 4

2018 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;

- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;

- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Waarde creëren met big data analytics

voor slimmere marketingbeslissingen

2018 || Paperback || Peter Verhoef e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;

- biedt overzicht en analysemogelijkheden;

- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;

- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waar...