Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (12)

E-books (14)

64,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage & Marjolein Visser || Noordhoff || top 10 voorgeschreven ORM

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig;

- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ...

26,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Grondslagen van de marketing, werkboek en cases / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage, Eric Boot & Paul Riegen || Noordhoff

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

67,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketing fundamentals / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;

- Relevant digital marketing topics are included

- European perspective embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the European edition of Grondslagen van de marketing, the market leader in the Netherlands for over 25 years that has created a great deal of enthusiasm for marketing. This bestseller of Dr. Bronis Verhage - Professor of Marketing at Georgia State University in Atlanta - offers a European perspective on marketing, ...

23,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek Customer Journey (e-book)

Een inleiding in het vakgebied

E-book via Bookshelf || Marian van Slooten, George Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch & Bart van Ratingen || Noordhoff

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit...

22,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Communicatieplanner / Druk 4 (e-book)

E-book via Bookshelf || Wil Michels || Noordhoff

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;

- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;

- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...

52,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Financieel management voor het MKB / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || A.W.W. Heezen || Noordhoff

- Uitgebreide uiteenzetting van de financiële besturing van het MKB;

- met thema's als concurrentiepositie en gewaardeerd ondernemersloon;

- veel aandacht voor de financiering van het MKB.

In Financieel Management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fi...

47,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek sales / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Robin van der Werf || Noordhoff

- Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;

- sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A;

- meer aandacht voor de salesvaardigheden, social selling en nieuwe technologie.

Basisboek Sales, de opvolger van Verkoper en Verkoop, biedt een complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied sales. Alle belangrijke thema's van de salesdiscipline, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagement. Studenten leren hoe moderne organisa...

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

- met cases van topbureaus;

- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze...

54,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Jeske Nederstigt & Theo Poeisz || Noordhoff || top 10 voorgeschreven ORM

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerki...

44,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans & Guido Winckels || Coutinho

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA-A-Marketing-examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...