E-books (54)

64,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage & Marjolein Visser || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig;

- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ...

67,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Exportmanagement / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Exportmanagement geeft een compleet overzicht van het multidisciplinaire vakgebied export. Het boek heeft veel diepgang, maar is dankzij de praktijkgerichte insteek toch toegankelijk.

Waarom kiezen voor Exportmanagement?

• standaardwerk op het gebied van exportmanagement;

• ondersteunende website met veel extra oefenmateriaal;

• toegankelijk en overzichtelijk.

De Nederlandse economie heeft een heel open karakter: ons economische lot is onlosmakelijk verbonden met de wereldeconomie in he...

31,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij

• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek

• handige voorbeeldvideo's van verk...

38,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 6 (e-book)

praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

E-book via Bookshelf || Ruud Frambach & Edwin Nijssen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?

* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;

* centrale rol voor het strategische keuzeproces;

* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.

Om succesvol te zijn en te blijven mo...

52,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Commerciële calculaties - 2 Rekenen op Nima-B niveau / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Gerard Minnaar & Niko van der Sluijs || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

53,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)

theorie, technieken, toepassingen

E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem & E.J. Kostelijk || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...

36,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Basiskennis marketing / Druk 5 (e-book)

E-book via Bookshelf || Co Bliekendaal & Ton van Vught || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.

Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?

* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;

* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;

* met handige online ondersteuning.

Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...

57,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...

50,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

36,00
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek neuromarketing (e-book)

neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

E-book via Bookshelf || Eveline van Zeeland || Coutinho

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en w...