Dienstenmarketingmanagement / Druk 7 (e-book)

Voorzijde
Inkijkexemplaar
47,95
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001886837
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Wouter de Vries Jr. & Ton Borchert
Druk: 7
Pagina's: 338
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Categorie: Marketing Dienstenmarketing Hospitality, Toerisme & Vrije tijd
NUR: Marketing

- Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;

- toegespitst op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie;

- uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing.

Dienstenmarketingmanagement is al meer dan twintig jaar een standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Het uitgangspunt is het schrijven van een marketingplan en/of scriptie aan de hand van modellen en theorieƫn . Daarnaast geeft het inzicht in de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners, zoals banken, verzekeraars, uitzendbureaus, ziekenhuizen en het onderwijs.

Nieuw in zevende editie is een hoofdstuk over de marketingmix en de opzet van de omgevingsanalyse. Ook is er meer aandacht voor eventuele scriptie-onderwerpen en te combineren modellen. Nieuwe termen als referrals, retourzendending, credibility, vlogs en blockchains zijn opgenomen.

Dienstenmarketingmanagement is geschikt voor uiteenlopende hbo-opleidingen waaronder Commerciƫle Economie, Media- en Entertainmentmanagement en Small Business en Retail Management.

Over de auteur

Wouter de Vries jr. is werkzaam aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en Hogeschool Windesheim Almere en heeft ruime werkervaring in het bedrijfsleven.

Lees meer