Zoekfilters

NUR
Marketing (10)
Uitgever
Noordhoff (10)
Verschijningsvorm
E-book via Bookshelf (11)

E-books (12)

64,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage & Marjolein Visser || Noordhoff || top 10 voorgeschreven ORM

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig;

- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ...

26,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Grondslagen van de marketing, werkboek en cases / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage, Eric Boot & Paul Riegen || Noordhoff

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

67,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketing fundamentals / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff

- Based on the popular Grondslagen van de Marketing;

- Relevant digital marketing topics are included

- European perspective embedded in a global context.

Marketing Fundamentals is the European edition of Grondslagen van de marketing, the market leader in the Netherlands for over 25 years that has created a great deal of enthusiasm for marketing. This bestseller of Dr. Bronis Verhage - Professor of Marketing at Georgia State University in Atlanta - offers a European perspective on marketing, ...

23,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek Customer Journey (e-book)

Een inleiding in het vakgebied

E-book via Bookshelf || Marian van Slooten, George Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch & Bart van Ratingen || Noordhoff

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit...

22,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Communicatieplanner / Druk 4 (e-book)

E-book via Bookshelf || Wil Michels || Noordhoff

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;

- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;

- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...

30,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek digital analytics / Druk 1 (e-book)

Benut de kracht van databedreven marketing

E-book via Bookshelf || Danny Oosterveer || Noordhoff

- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;

- behandelt alle facetten van analytics;

- aandacht voor online én offline marketing.

Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken. Deze data zijn enorm waardevol. Maar hoe vertaal je die enorme hoeveelheid data naar bruikbare inzichten? De e...

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

- met cases van topbureaus;

- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes

Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze...

36,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Communicatie voor Bedrijfskundigen (e-book)

E-book via Bookshelf || Tjeerd de Jong e.a. || Noordhoff Uitgevers B.V.

Bedrijfskundigen verbeteren en vernieuwen bedrijfsprocessen en halen het beste uit organisaties en medewerkers. Daarbij moeten ze verschillende rollen met bijbehorende communicatieve vaardigheden kunnen vervullen: de adviseur, de manager, de onderzoeker en de ethisch handelend bedrijfskundige. Communicatie voor Bedrijfskundigen licht toe welke vaardigheden (toekomstige) bedrijfskundigen zich eigen moeten maken en hoe ze deze vaardigheden in kunnen zetten om een veelzijdige probleemoplosser te...

54,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Jeske Nederstigt & Theo Poeisz || Noordhoff || top 10 voorgeschreven ORM

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerki...

9,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Het einde van online winkelen (e-book)

De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is

E-book via Adobe (ePub) || Wijnand Jongen || Business Contact

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn.

Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Wi...