Zoekfilters

Verschijningsjaar
2014 (10)
2018 (10)
2016 (8)
» Toon alle opties (5)
Uitgever
Noordhoff (41)
Coutinho (3)

E-books (49)

23,35
Direct beschikbaar
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4 (e-book)

E-book via Bookshelf || Roel Grit & Marco Gerritsma || Noordhoff

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de student middels opdrachten aan het werk wordt gezet om actief zijn organisatievaardigheden te ontwikkelen.

De nieuwe editie is in opzet en vormgeving geheel herzien. Dat maakt het navigeren door het boek nog makkelijker. Nieuw is ook de projectmatige aa...

61,00
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8 (e-book)

E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.

In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale ...

31,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij

• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek

• handige voorbeeldvideo's van verk...

55,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basic Management Accounting for the Hospitality Industry / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Michael N. Chibili || Noordhoff

Basic Management Accounting for the Hospitality Industry uses a step by step approach to teach students about the concepts and applications of hospitality management accounting, and enables the students to independently master the content. The book deals with a range of topics: commencing with a basic introduction to management accounting; and ending with capital investment decisions.

Why Basic Management Accounting for the Hospitality Industry?

* English method focusing on non-nativ...

53,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)

theorie, technieken, toepassingen

E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem & E.J. Kostelijk || Noordhoff

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...

36,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basiskennis marketing / Druk 5 (e-book)

E-book via Bookshelf || Co Bliekendaal & Ton van Vught || Noordhoff

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.

Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?

* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;

* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;

* met handige online ondersteuning.

Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...

46,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Wil Michels || Noordhoff

- Zeer toegankelijk en aansprekend voor studenten;

- beknopt en volledig overzicht van het vakgebied;

- sterke verbinding tussen theorie en praktijk.

Communicatie handboek leert (aankomende) professionals op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk, mede dankzij het heldere taalgebruik. Communicatie handboek kan met recht een standaardwerk wo...

57,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus || Noordhoff

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...

50,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || André Weber || Noordhoff

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

36,00
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek neuromarketing (e-book)

neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

E-book via Bookshelf || Eveline van Zeeland || Coutinho

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en w...