Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (3)
Taal
Nederlands (5)

E-books (6)

38,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Feilloos adviseren / Druk 3 (e-book)

een praktische gids voor adviesvaardigheden

E-book via Adobe (ePub) || Peter Block || Boom

Standaardwerk voor adviseurs

Feilloos adviseren is al 25 jaar het standaardwerk voor adviseurs. Dit praktische boek beschrijft de onderwerpen die in elk stadium van het adviesproces jouw aandacht vragen en vertelt je hoe je moet omgaan met cliënten in verschillende situaties. Je vindt in dit boek richtlijnen, voorbeelden, oefeningen en uitgebreide checklists.

Beïnvloeden zonder invloed

Als adviseur probeer je een situatie te beïnvloeden of te verbeteren zonder dat je zelf directe invloed h...

21,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Invloed / Druk 6 (e-book)

de zes geheimen van het overtuigen

E-book via Adobe (ePub) || Robert B. Cialdini || Boom

Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?

Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voo...

36,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Projectmanagement / Druk 10 (e-book)

een professionele aanpak van evenementen

E-book via Bookshelf || Iris Eshel & Jan Verhaar || Boom || met inkijkexemplaar

Professioneel creatieve projecten organiseren. Dat leren studenten met het veelgebruikte en complete handboek Projectmanagement. Deze tiende druk is een totaal vernieuwde uitgave waarmee toekomstige organisatoren direct aan de slag kunnen.

Projectmanagement biedt handvatten om vanuit een creatief idee via een gedegen projectplan een succesvol en professioneel project te realiseren. Het boek belicht aansprekende cases en biedt handige instrumenten zoals werkmodellen, contracten en formats voor...

26,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3 (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Yousri Mandour & Marleen Bekkers || Boom

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven da...

21,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

De kracht van het piramideprincipe - Gids voor helder denken en schrijven (e-book)

E-book via Bookshelf || Eline Janssen & Marita van Rijssen || Boom

‘Ik word gek van al die informatie!’ Mensen raken overspoeld door de enorme hoeveelheid tekst die elke dag op hen afkomt. E-mails, nieuwsbrieven, adviezen en PowerPoints worden steeds vaker selectief en vluchtig gelezen. Wil je als schrijver effect hebben met je tekst, dan moet je hierop inspelen.

Je publiek bereiken

Hoe zorg je ervoor dat je je publiek bereikt? Door te redeneren vanuit de informatiebehoefte en belangen van je lezer, in plaats van vanuit je eigen kennis en denkproces. In ...

14,90
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategic Managing in a Turbulent World / Druk 1 (e-book)

Learning how to make your organization future-proof

E-book via Bookshelf || Norbert Greveling & Roland Bushoff || Boom || met inkijkexemplaar

A new and refreshing approach for managers, advisors and students with challenging terminology and insights to make organizations future-proof.

This book describes a new paradigm about strategic managing. Aimed at leaders to keep a future-proof course in turbulent times by making the right strategic choices for their organization. Well-known strategy models and approaches for strategy development are hardly applicable for making and implementing strategic choices in the current age of increas...