Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3 (e-book)

Voorzijde
26,50
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789461278371
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: E-book via Adobe (ePub)
Auteur: Yousri Mandour & Marleen Bekkers
Druk: 3
Pagina's: 336
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
Categorie: Marketing
NUR: Management algemeen

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri MandourYousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategie├źn voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen BekkersMarleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategie├źn voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Lees meer