Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (6)
Coutinho (2)
Categorie
Marketing (6)

E-books (8)

42,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij

• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek

• handige voorbeeldvideo's van verk...

40,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek neuromarketing (e-book)

neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

E-book via Bookshelf || Eveline van Zeeland || Coutinho

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en w...

83,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Exportmanagement / Druk 7 (e-book)

exporteren en internationaliseren

E-book via Bookshelf || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Exportmanagement geeft een compleet overzicht van het multidisciplinaire vakgebied export. Het boek heeft veel diepgang, maar is dankzij de praktijkgerichte insteek toch toegankelijk.

Waarom kiezen voor Exportmanagement?

• standaardwerk op het gebied van exportmanagement;

• ondersteunende website met veel extra oefenmateriaal;

• toegankelijk en overzichtelijk.

De Nederlandse economie heeft een heel open karakter: ons economische lot is onlosmakelijk verbonden met de wereldeconomie in he...

73,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Business marketing management / Druk 7 (e-book)

Creëren van superieure klantwaarde

2016 || E-book via Bookshelf || Wim Biemans || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

• helder en toegankelijk geschreven;

• aansprekende praktijkvoorbeelden;

• handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere...

43,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9 (e-book)

2016 || E-book via Bookshelf || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

60,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3 (e-book)

2017 || E-book via Bookshelf || Esther de Berg e.a. || Coutinho

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen e...

45,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Merkpositionering (e-book)

brug tussen marketing en communicatie

2016 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

• veel aansprekende en actuele voorbeelden

• aandacht voor theorie én praktijk

• handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor...

64,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Managementvaardigheden / Druk 3 (e-book)

theorie en praktijk

2016 || E-book via Bookshelf || Fons Koopmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Managementvaardigheden bereidt je goed voor op het werken als manager of leidinggevende. Het boek maakt de belangrijkste managementvaardigheden toegankelijk en praktisch bruikbaar, én helpt je je eigen vaardigheden te trainen en verbeteren.

Waarom kiezen voor Managementvaardigheden?

• bereidt je voor op het werken als manager/leidinggevende;

• uitstekend geschikt voor zelfstudie;

• volop (online) oefenmogelijkheden.

Het boek is opgebouwd rondom de driedeling zelfmanagement, management ...