Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (4)

E-books (5)

37,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Onderzoeksvaardigheden / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Tom Fischer & Mark Julsing || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Onderzoeksvaardigheden beschrijft de kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden die gebruikt worden bij praktijkonderzoek. Het boek sluit aan bij de SPD-exameneisen.

Waarom kiezen voor Onderzoeksvaardigheden?

- sluit aan bij de exameneisen van het SPD;

- beschrijft zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeksmethoden;

- uitgebreide digitale ondersteuning voor student en docent.

Onderzoeksvaardigheden beschrijft zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeksmethoden, waarbij online o...

29,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek Enqueteren (e-book) / Druk 4

E-book via Bookshelf || Ben Baarda, Matthijs Kalmijn & Martijn de Goede || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Basisboek Enquêteren biedt je een handleiding voor het maken van een vragenlijst en het voorbereiden en afnemen van enquêtes. Op de ondersteunende website vind je veel extra oefenmateriaal.

Waarom kiezen voor Basisboek Enquêteren?

• geschikt voor alle opleidingen in het hoger onderwijs;

• geen voorkennis vereist;

• veel extra materiaal online.

Deze vierde, herziene editie van Basisboek Enquêteren leert jou als student in het hoger onderwijs stap voor stap hoe je een enquête voorber...

52,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Roelof Kooiker, Mirjam Broekhof & Harm Stumpel || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

* compleet basisboek over marktonderzoek;

* bevat veel praktische tips en aanwijzingen;

* veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau...

32,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || Rein Memelink || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Nadruk op het verwerven van inzicht;

- sluit direct aan bij de gangbare competenties binnen het hbo-onderwijs;

- aandacht voor Excel en SPSS;

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.

38,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Het ontwerpen van een onderzoek / Druk 5 (e-book)

E-book via Bookshelf || Piet Verschuren & Hans Doorewaard || Boom

Hoe ontwerp je een onderzoek? De meeste studenten in het hoger onderwijs, en ook degenen die klaar zijn met hun opleiding, lopen tegen deze vraag aan. Ze merken bij het zelfstandig opzetten en uitvoeren van een onderzoek dat ze wel weten hoe ze het onderzoek moeten uitvoeren, maar niet hoe ze het moeten ontwerpen. In Het ontwerpen van een onderzoek wordt de lezer aan de hand van vele voorbeelden geleidelijk ingevoerd in het creatieve proces van ontwerpen, zonder dat hij speciale voorkennis no...