Zoekfilters
› Management algemeen (4)
› Marketing (4)
› Communicatiekunde alge... (3)
» Toon alle opties (5)
Studieboeken (30)
vandaag verzonden
Crisis Management and Recovery for Events / 1st edition
Impacts and Strategies
2023 || Paperback || Vassilios Ziakas e.a. || Goodfellow Publishers Limited
The first text to fully explore the issue of ownership and governance of international events. Split onto two distinct parts of 'Theory' and 'Cases', it presents cases from sports as well as non-sports events, in addition to general principles regarding ownership and governance based on historical, legal and managerial considerations. Ownership and Governance of International Events explores these events as global common goods owned by communities of participants, be they athletes, spectators...
vandaag verzonden
Basisvaardigheden Toegepast Rekenen voor het HEO / Druk 4
2019 || Paperback || G.J.S Reus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Dé ideale bijspijkercursus rekenen en wiskunde;
- rekenen en wiskunde in dienst van een economische context;
- zeer geschikt voor zelfstudie door instaptoetsen en voortgangstoetsen.
Basisvaardigheden Toegepast Rekenen is een bondige opfris- en bijspijkercursus voor economiestudenten met deficiënties op het gebied van rekenen en wiskunde. Met dit boek kunnen studenten zelfstandig op het vereiste instapniveau komen. Om dat te bereiken is gekozen voor een heldere structuur, een toenemende mo...
vandaag verzonden
Think & Grow Rich Nederlandse editie voor de 21e eeuw
Nederlandse editie voor de 21e eeuw het originele boek met uitleg en hedendaagse voorbeelden
2010 || Paperback || Napoleon Hill || Succesboeken
Het bestverkopende boek uit de geschiedenis is nu voorzien van aantekeningen en hedendaagse voorbeelden, die aantonen dat Napoleon Hill's filosofie voor persoonlijk succes vandaag nog steeds van toepassing is en dat geslaagde mensen zich er nog steeds door laten leiden.Napoleon Hill's klassieker Think & Grow Rich is wereldwijd meer dan 100 miljoen keer verkocht. Naar verluidt heeft dit boek meer miljonairs gecreëerd en is het een grotere bron van inspiratie dan elk ander boek uit de geschied...
vandaag verzonden
50 Success Classics / 2nd edition
Your shortcut to the most important ideas on motivation, achievement, and prosperity
2017 || Paperback || Tom Butler-Bowdon || John Murray Press
'The best of success literature ever written' Brian Tracy, author of Maximum Achievement'A smorgasbord of some of the best thinking on what success really means' Ken Blanchard, co-author of The One Minute ManagerWhat makes a person successful? What makes them motivated, prosperous, a great leader? Inside this brand new, updated edition of 50 Success Classics, discover the all-time classic books that have helped millions of people achieve success in their work, their mission, and their persona...
vandaag verzonden
Success with Business B2 Vantage - Student's book / 2nd edition
2019 || Paperback || Rolf Cook e.a. || Cengage Learning
Cambridge Business qualifications are internationally recognised business qualifications which demonstrate an ability to use English in professional contexts. As a Cambridge English examination, it is used as a suitable entry requirement by academic institutions and for recruitment by international companies. Cambridge English Qualifications are designed so that each exam builds on the skills developed at the previous level.
Now in a new edition, Success with Business (formerly Success with B...
vandaag verzonden
Success with Business B2 - Vantage - Workbook / 2nd edition
2019 || Paperback || John (Duke University) Hughes e.a. || Cengage Learning
Success With Business B2 Vantage Workbook
Events and Sustainability / 1st edition
2015 || Paperback || Kirsten Holmes e.a. || Taylor & Francis
Increasing concerns over climate and environmental change, the global economic and financial crisis and impacts on host communities, audiences, participants and destinations has reinforced the need for more sustainable approaches to events. Sustainability now features as part of the bid process for many mega-events, such as the Olympic Games, as well as significant regional and local events, where the event organisers are required by funding bodies and governments to generate broader outcomes...
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
Hospitality Experience / Druk 3
An Introduction to hospitality management
2022 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Provides a complete overview of the hospitality industry;
- includes an extensive chapter on intercultural hospitality experiences;
- offers interesting analysis as well as engaging real-world examples.
Hospitality Experience is an exciting introduction to hospitality management. Step-by-step it shows students how to create and manage unique hospitality experiences. The book provides clear answers to important questions regarding hospitality management, beginning with what it is and who the...
morgen verzonden
Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1
2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.
De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...