Filters

Verschijningsjaar
2022 (2)

Study books (3)

53,96
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 51,26
+
Add to cart

Branding

2022 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...

86,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 82,60
+
Add to cart

Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2

2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;

- behandelt nieuwste inzichten en modellen;

- geïntegreerde benadering van on- en offline.

Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 53,15
+
Add to cart

Ondernemerschap in Hoofdlijnen / Druk 5

2022 || Paperback || Peter O. van der Meer || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Neemt een multidisciplinaire benadering bij het schrijven van een ondernemingsplan;

met ruime aandacht voor actuele thema’s als duurzaamheid en sociaal ondernemerschap;

het ondernemingsplan en moderne business canvassen komen uitgebreid aan bod.

Ondernemerschap in hoofdlijnen benadert het schrijven van een ondernemingsplan vanuit een unieke multidisciplinaire benadering en biedt een overzicht van de (bedrijfs-)economische kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Gedurende het opzette...