Zoekfilters
› Tim Gorter (15)
› René Ter Beke (10)
› Marjolein Visser (8)
» Toon alle opties (23)
› Wil Michels (5)
› Bronis Verhage (4)
› René ter Beke (4)
› Berend Sikkenga (3)
› Danny Oosterveer (3)
› Gerbrand Rustenburg (3)
› Hermawan Kartajaya (3)
› Iwan Setiawan (3)
› Philip Kotler (3)
› Stefan Renkema (3)
› Andy Mosmans (2)
› Bert Van Thilborgh (2)
› David den Besten (2)
› Erik Kostelijk (2)
› Frank Quix (2)
› Guy van Liemt (2)
› Jean-Pierre Thomassen (2)
› Karel Jan Alsem (2)
› Ment Kuiper (2)
› Nicol Tadema (2)
› Patrick Petersen (2)
› Steven van Belleghem (2)
› Communicatie (13)
› Commerciële Economie (11)
› Ondernemerschap & Reta... (8)
» Toon alle opties (28)
› Ad Ondernemen (6)
› Ad Ondernemerschap & R... (6)
› Global Marketing en Sa... (5)
› International Business... (5)
› Ad Sales & Accountmana... (4)
› Creative Business (4)
› International Business... (4)
› International Event Ma... (4)
› Marketing of Social Bu... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Commerciële Econom... (3)
› Ad Eventmanager (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commercieel Management (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Journalistiek (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
› Hogeschool Rotterdam (22)
› Hogeschool Utrecht (17)
› EuroCollege (11)
» Toon alle opties (9)
› Noordhoff (51)
› Boom (19)
› Edufocus (14)
» Toon alle opties (18)
› Coutinho (6)
› Pelckmans (6)
› SAGE (6)
› Wiley (6)
› Duuren Media, Van (5)
› Reality Bites Publishi... (5)
› Acco (4)
› Lannoo (4)
› Owl Press (3)
› Pearson (3)
› Taylor & Francis (3)
› Arko Sports Media BV (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› Lannoo Campus (2)
› S2 Uitgevers (2)
› Vakmedianet (2)
› Van Duuren Media (2)
› Marketing (16)
› Economie & management (5)
› Marketingcommunicatie ... (4)
» Toon alle opties (3)
Studieboeken (177)
vandaag verzonden
Marketing 6.0
The Future Is Immersive
2023 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || Wiley
Praise for Marketing 6.0 "Immersive marketing is intended to transport the customer into a story until she is convinced that she is there herself. In the process, real and illusory stimuli mix to form a new kind of perceived reality. This book guides us into this futuristic marketing world. Truly enlightening and thought-provoking."
--HERMANN SIMON, Founder and Chairman, Simon-Kucher "Virtual, immersive worlds are rising fast. Old models won't work in these new realities. Marketing 6.0...
vandaag verzonden
Wordpress voor het MBO - 1 jaar licentie
2016 || Licentie || Rene ter Beke e.a. || Edufocus || met inkijkexemplaar
Wat is WordPress voor het MBO?
WordPress voor het MBO is een lesmethode waarbij door middel van instructie video’s kennis wordt gemaakt met de WordPress software voor het bouwen van websites en webshops. Bij elke video horen opdrachten die tijdens het afspelen van de video door de student worden uitgevoerd. Om dit mogelijk te maken heeft Edufocus voor elke student een eigen “Wordpress installatie” beschikbaar.
De video’s laten de student kennis maken met het gebruik van de software. O...
vandaag verzonden
Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3
2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...
vandaag verzonden
Online Marketing voor het MBO - 10e editie
10e editie
2024 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus
vandaag verzonden
De journalist als zzp'er / Druk 1
2015 || Paperback || Yolan Witterholt || Boom
Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.
Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...
vandaag verzonden
Sustainability Marketing / 2nd edition
A Global Perspective
2012 || Paperback || Frank Belz || Wiley
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step...
vandaag verzonden
Social Media voor het MBO / Editie 9
9e Editie
2023 || Hardcover || Tim Gorter e.a. || Edufocus
"De lesmethode “Social Media voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de Social Media, zoals deze worden toegepast in de beroepspraktijk. De verworven kennis kan direct worden ingezet! In het leerboek zijn bij elk hoofdstuk ook kennisvragen opgenomen. Verdiepende toepassings opdrachten zijn beschikbaar via het bijbehorende (kosteloze) webportaal.
Specifieke kenmerken: - Veel praktische opdrachten. - Directe aansluiting bij het beroepenveld. - Compleet met presentaties, toetse...
vandaag verzonden
Werkboek Online Marketing voor het MBO - 10e editie
10e editie
2024 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus
vandaag verzonden
Principles of Marketing for a Digital Age / 2nd edition
2023 || Paperback || Tracy L. Tuten || SAGE
From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.
vandaag verzonden
Werkboek Online Marketing voor het MBO
2015 || Hardcover || René ter Beke e.a. || Edufocus
Dit werkboek bij 'Online Marketing voor het MBO' bevat alle opdrachten voor de student. Er is ook een docentenversie beschikbaar.
Inhoud
Inleiding
Introductieles - Inleiding tot Online Marketing
De missie van Google en de kern van SEO
Hoe optimaliseer je je website?
De resultatenpagina
De webpagina
Zoekwoorden (keywords)
Metatags
Linkbuilding
Content
Black hat - Grey hat - White hat
Local search
Domeinnaam en Url
Internationale sites: Geo targetting
...