Studieboeken (52)

89,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

- state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...

52,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 49,40
+
Bestel

Algemene economische basisprincipes / Druk 5

2021 || Paperback || J. de Jong e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Een toegankelijk geschreven inleiding in algemene economie;

- functioneel ingestoken en voorzien van vele praktijkvoorbeelden;

- bijzonder geschikt voor opleidingen met een beperkt aantal credits voor algemene economie.

Algemene economische basisprincipes behandelt kort en bondig de beginselen van de algemene economie en dan met name die principes die relevant zijn voor het bedrijfsleven. Het boek laat studenten kennismaken met micro- en macro-economie, monetaire economie en internationale ...

28,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

24,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Excellent onderhandelen

een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

2007 || Paperback || Roger Fisher e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'Excellent onderhandelen' (in het Engels 'Getting to Yes') van Roger Fisher is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent - in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z'n dienst.

Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een 'conflict' op zoek gaan naar de oplo...

49,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

56,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Commerciële calculaties 1 / Druk 8

Rekenen op NIMA A-niveau

2021 || Paperback || John Smal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Gericht op zowel strategische als operationele marketingplannen;

• geeft studenten een goed inzicht in commerciële berekeningen aan de hand van praktische voorbeelden;

• optimale voorbereiding op het calculatiedeel van het NIMA A-examen.

Commerciële calculaties 1 sluit nauw aan bij de wens van veel hbo-docenten marketing om hun studenten in staat te stellen commerciële berekeningen te maken voor strategische en operationele plannen in het werkveld.

Dit boek biedt een systematisch ...

88,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

47,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,13
+
Bestel

Van idee naar IE

Kennismaking met het intellectuele eigendomsrecht

2019 || Paperback || R.W. Holzhauer e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Deze uitgave vormt een eerste kennismaking met het vakgebied van de intellectuele eigendom (IE). Binnen de IE-rechten ligt de focus op het auteursrecht, het octrooirecht en het merkenrecht. De uitgave valt op door de combinatie van een wetenschappelijke ondergrond met een sterke focus op praktijk. Wat is IE? Waarom bestaat het en wat kun je er mee? In Van Idee naar IE maak je op een toegankelijke # en toch wetenschappelijk gefundeerde # wijze kennis met de IE-rechten. Er is geen andere uitga...

68,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,08
+
Bestel

Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7

met MyLab NL toegangscode

2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...

37,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Handleiding SPSS met MyLab / Druk 2

2016 || Paperback || Johan Smits e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Handleiding SPSS is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die in hun opleiding te maken krijgen met het uitvoeren van onderzoek. De nadruk in dit boek ligt op het verwerken en analyseren van onderzoeksvragen met SPSS. Dat is echt een doe-vak en daarom is het boek geschreven in een practicumvorm, waarin de student zelfstandig aan het werk kan.

De centrale casus met probleemstelling, onderzoeksdeelvragen en enquête is het uitgangspunt voor de aan te leren SPSS-vaardigheden. De stude...