Filters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (9)
Fontys Hogescholen (8)
Christelijke Hogeschoo... (6)
» Display all options (4)
Taal
Nederlands (15)
Uitgever
Boom (7)
Noordhoff (6)

Study books (16)

56,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 53,68
+
Add to cart

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || view preview pages || also available as eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

66,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 63,18
+
Add to cart

De media-explosie / Druk 6

Trends en issues in media en communicatie

2022 || Paperback || Kees van Wijk e.a. || Boom || view preview pages || also available as eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Media zijn overal om ons heen. Zij bezorgen ons voortdurend grote stromen nieuwsitems, appjes, blogs, films, posts en commerciële boodschappen. Hierdoor hebben media een grote invloed op ons leven. Door de digitalisering is het medialandschap in zo’n grote stroomversnelling gekomen dat we spreken van een media-explosie. Dat roept allerlei vragen op. Hoe kunnen we die snel veranderende wereld mediawereld bet...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 28,45
+
Add to cart

Betekeniseconomie / druk 1

De waarde van verweven leven

2022 || Paperback || Kees Klomp || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

We hebben in de afgelopen eeuwen de vruchten van het huidige economische systeem kunnen plukken.

De wereldwijde ontwikkeling van welvaart is gepaard gegaan met ontegenzeggelijk positieve ontwikkelingen: de levensverwachting is hoger dan ooit, het percentage mensen dat leeft in armoede is lager dan ooit, meer mensen dan ooit hebben toegang tot schoon drinkwater en onderwijs en het gemiddelde inkomen is hoger dan ooit.

Economische groei lijkt het ultieme recept voor een florerende wereld. Maar ...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 50,30
+
Add to cart

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || also available as eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

75,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 72,15
+
Add to cart

Consumentengedrag, de basis / Druk 7

2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

53,96
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 51,26
+
Add to cart

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 40,38
+
Add to cart

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || view preview pages

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 56,95
+
Add to cart

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

19,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Add to cart

Don't Fck Up Your Baby

The Ultimate Guide to Raising Your Newborn Brand

2022 || Paperback || Coen Luijten e.a. || BIS Publishers || view preview pages

Newborn brands are like babies, you can be very proud of it and feel great love for it. They can also take up all your time and give you sleepless nights. This doesn’t matter, if they grow up to be big (and strong), it was all worth it. To prepare children for the big world, you have to help them develop their personalities, let them get the best out of their DNA.

The same goes for a newborn brand, successfully nurturing a project is an all-encompassing process. There’s a lot that comes w...

43,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 41,71
+
Add to cart

Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || view preview pages

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...