Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (10)
2022 (7)
2023 (5)
» Toon alle opties (2)
2016 (2)
2019 (2)
Taal
Nederlands (27)

Studieboeken (28)

73,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 70,25
+
Bestel

Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10

2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...

77,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 74,05
+
Bestel

Risicomanagement / Druk 7

2021 || Paperback || Sonja Janicijevic || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Een geïntegreerde benadering van risicoanalyse,-reductie en -financiering;

- aandacht voor actuele ontwikkelingen én klassieke beginselen;

- introductie in aanverwante disciplines.

Ondernemen is risico nemen. Gestructureerd omgaan met risico’s neemt onzekerheden weg en draagt bij aan een beter ondernemingsresultaat. Risicomanagement beschrijft de ontwikkeling van deze discipline, de doelstellingen, uitgangspunten en het proces van risicomanagement. Het boek leert studenten hoe zij risic...

51,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement / Druk 5

Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...

69,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Operations Management / 10th edition

2022 || Paperback || Nigel Slack e.a. || Pearson || ook als eBook

Operations may not run the world, but it makes the world run! To truly understand the way a business operates, you need to get your hands dirty -- that's how you get to appreciate what's actually happening within an organization. Looking inside for the answers is what Operations Management is all about. Learn from world-leading experts Nigel Slack, Alistair Brandon-Jones and Nicola Burgess and benefit from their wealth of experience helping improve businesses of all shapes and sizes.

Strategi...

71,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.

Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...

44,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

56,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

35,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 34,15
+
Bestel

Beter in rapporteren / Druk 3

2022 || Paperback || Manon Rundervoort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Beter in rapporteren helpt studenten om betere zakelijke teksten te schrijven. Het boek behandelt o.a. het schrijven van rapporten, papers, verslagen en scripties. De korte paragrafen, praktijkgerichte voorbeelden en bijbehorende website met oefeningen en feedback maken dit boek tot een echte hulp voor studenten.

Auteurs Eric Tiggeler en Manon Rundervoort behandelen in negen hoofstukken alle relevante onderwerpen rondom het schrijven van een goed rapport. Stapsgewijs nemen de auteurs de stude...

85,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

vijf universele factoren van excellent presteren

2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...