Zoekfilters

NUR
Management algemeen (10)
Marketing (4)
Economie, recht en bed... (3)
» Toon alle opties (2)
Uitgever
Noordhoff (18)
Boom (4)
Business Contact (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsjaar
2020 (7)
2021 (7)
2023 (6)
» Toon alle opties (5)

Studieboeken (32)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

27,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

44,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,74
+
Bestel

Creativiteit. Hoe? Zo! / Herziene editie

Creatief denken in de praktijk voor de innovators van morgen

2023 || Paperback || Pieter Daelman e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

Wil je leren hoe je sneller op nieuwe ideeën komt? Wil je de finesses van het brainstormen onder de knie krijgen? Wil je zelf, met je team of je klant aan de slag met creativiteit? Creativiteit Hoe? Zo! geeft je een rondleiding in je eigen denken en helpt je om je eigen creativiteit en die van je organisatie actief te ontwikkelen. Het is een leer-, doe- en oefenboek voor iedereen die de sleur standaardoplossingen wil doorbreken en anderen daarin wil meekrijgen. Met actuele cases en krachtige...

39,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

79,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

69,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Operationeel personeelsmanagement / Druk 6

2023 || Paperback || Irene Schoemakers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Praktijkgericht en volledig aangepast aan nieuwe ontwikkelingen op het gebied van personeelsmanagement;

• logisch opgebouwd met delen die elk apart bestudeerd kunnen worden;

• met uitgebreide online ondersteuning.

Operationeel personeelsmanagement biedt toekomstige personeelsmanagers duidelijke, praktijkgerichte uitleg over de functie van goed personeelsbeleid in een modern bedrijf. In het boek staat het praktische, uitvoerende personeelswerk binnen bedrijven en organisaties centraal....

27,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,51
+
Bestel

Marketing in de nieuwe economie / Druk 1

Handleiding voor het creëren van échte waarde

Paperback || Marco Kuijten || Point

Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.

Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?

Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?

Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?

In Marketing in de nieuwe ...

38,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Professioneel aan het werk / Druk 3

2015 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geschikt voor alle hbo-opleidingen;

- professioneel vakmanschap staat centraal;

- focus op het oefenen van vaardigheden.

Dit boek helpt hbo-studenten bij het werken aan een professionele, sociale en communicatieve beroepshouding. Er is aandacht voor het complete scala aan professionele vaardigheden waarover een jonge professional in de huidige tijd moet beschikken.

Van een afgestudeerde hbo'er wordt een professionele beroepshouding verwacht. Hij of zij krijgt ongeacht werkplek of functie te...

74,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 70,78
+
Bestel

Inkoop / Druk 4

Werken vanuit een ketenbenadering

2023 || Paperback || Brigitte Faber-de Lange e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt de basistheorie van inkoop op toegankelijke wijze;

- stelt samenwerken in de keten centraal;

- met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases.

Goed inkopen begint met een stevige kennis van het inkoopvak. Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten die daarvoor van belang zijn. Hierbij staat de gedachte centraal dat een goede samenwerking met andere afdelingen in een bedrijf, leveranciers en eindafnemers cruciaal is voor een succesvolle...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...