Zoekfilters

Taal
Nederlands (4)
Uitgever
Noordhoff (4)

Studieboeken (5)

43,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Export, a practical guide / Druk 2

a practical guide

Paperback || Marlies Harlaar, Michiel Oudehand & O. de Leeuw || Noordhoff

Export, a practical guide is intended for students in vocational education as well as for starting exporters—not just those in large companies. Small businesses have export opportunities as well. Companies that are already exporting goods or services can equally benefit from this textbook.

Many entrepreneurs at some point ask themselves the question: ‘Should I go into the export business?’ Or perhaps the question is, ‘I have been exporting for some time now, but have I been doing it a...

33,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Paperback || Uta Meier || Noordhoff

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.

33,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Enquête research / Druk 3

Paperback || K.A.R. Markus, Anne Marie Oudmans & A.M. Oudemans || Noordhoff

Het deel Enquête Research gaat in op de vraag hoe een goede vragenlijst te maken. Het geeft een stappenplan om duidelijke, eerlijke, objectieve vragen te stellen en heldere antwoorden te verkrijgen. Het is daarmee ook een handig middel voor een opdrachtgever om een vragenlijst te beoordelen.

29,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Direct aan de slag met SPSS / druk 3

Paperback || H.A.M. Stumpel || Noordhoff

Direct aan de slag met SPSS leert de gebruiker in simpele stappen om de uitkomsten van een enquête te verwerken en te analyseren. Dit is geen omvangrijke manual maar een heldere, gerichte instructie waarmee je meteen aan de slag kunt.

69,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Marketing / Druk 7

een reallife-perspectief

Paperback || Michael R. Solomon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen.

Marketing, een r...