Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)

Studieboeken (3)

59,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,05
+
Bestel

Wat werkt in de klas / Druk 6

didactische aanpak

Hardcover || Robert J. Marzano e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven

Voor ieder in het onderwijs die echt wil weten welke didactische aanpak de resultaten van de leerlingen aantoonbaar verbetert, biedt dit boek zicht op research uitkomsten, overzichten en beschrijvingen van wat werkt. De auteurs zetten tientallen jaren wetenschappelijke informatie om in heldere actieplannen voor de praktijk. Er blijken 9 soorten didactische aanpak te zijn die het leren van de leerling op hoger niveau brengen. Van elk van deze negen didactische strategie├źn wordt uitgelegd:

- ...

59,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,05
+
Bestel

De kunst en wetenschap van het lesgeven / Druk 2

een evidence-based denkkader voor goed, opbrengstgericht onderwijs

Paperback || Robert J. Marzano || Bazalt Educatieve Uitgaven

Tien vragen (en antwoorden) om uw lessen sterker te maken

Goede lessen opbouwen door slim gebruik te maken van wat de huidige wetenschap ons hierover kan leren? Dat kan aan de hand van de tien concrete vragen uit 'De Kunst en Wetenschap van het Lesgeven. Met deze tien vragen houdt u zowel rekening met het kiezen van de juiste onderwijsstrategie, goed pedagogisch handelen als met het klassenmanagement en het afstemmen van het onderwijsaanbod op de specifieke leerlingen in de klas. Marzano h...

59,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 56,05
+
Bestel

Leren zichtbaar maken / Druk 3

Hardcover || John Hattie || Bazalt Educatieve Uitgaven

Het baanbrekende boek Visible Learning van John Hattie bevat de resultaten van meer dan vijftien jaar onderzoek waarbij miljoenen leerlingen zijn betrokken. Daarnaast bevat het de grootste verzameling van evidence-based onderzoek over wat feitelijk werkt op school om het leren te verbeteren.

Leren zichtbaar maken (Visible Learning for teachers) is de volgende stap. Het maakt die vernieuwende idee├źn voor een volledig nieuw publiek toegankelijk. Het is geschreven voor studenten, voor aankomend...