Zoekfilters

Opleiding
Communicatie (2)
Verschijningsvorm
Paperback (16)
Verschijningsjaar
2023 (4)
2019 (3)
2013 (2)
» Toon alle opties (2)
2015 (2)
2016 (2)

Studieboeken (17)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

30,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Competentietraining sales / Druk 2

2016 || Paperback || Leo Broekhuizen || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in je? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek komen alle basisvaardigheden aan de orde die iedere verkoper nodig heeft. Van de functie van verkoop tot klachtafhandeling, van verkooptechnieken (sales) tot accountmanagement en van bedrijfseconomische aspecten tot het geven van een succesvolle (sales)presentatie.

Competentietraining sales is zo opgezet dat je zonder verkoopkennis en -vaardigheden met de aangereikte theorie, principes, salesin...

37,25
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

De journalist als zzp'er / Druk 1

Paperback || Yolan Witterholt || Boom

Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.

Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...

48,25
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied

een introductie in een dynamisch vakgebied

Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.

In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingv...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

The CFO in pole position

Leading next generation decision making in a data-driven organization

2023 || Paperback || M. Bouker e.a. || Boom

48,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / Druk 3

van middelen- naar interventiedenken

2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

33,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

De perfecte positionering paperback

Stop denken in oplossingen, start denken in problemen

Paperback || Julian Stevense || Boom

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Digital Marketing, van strategie tot praktijk

2023 || Paperback || Paul Kramer || Boom

Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Terwijl een sterke strategische basiskennis en creativiteit in marketing minstens zo belangrijk zijn. In deze uitgave wordt aan deze facetten uitgebreid aandacht besteed om zo in de praktijk écht het onderscheid te kunnen maken.

Achtereenvolgens komen aan bod: de rol van online marketing in een organisatie, het digi-tal marketingcanvas, de ...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Marketing en accountability, 2e druk / Druk 2

Paperback || Rien Hummel || Boom

Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?

Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaart

de marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijn

deze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie.

De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accounta...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie

van plan naar implementatie

2016 || Paperback || Martin Hummelink e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strate...