Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (2)
Categorie
Marketing (2)
Verschijningsvorm
Paperback (3)

Studieboeken (4)

22,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Handboek Contentstrategie / Druk 4

Paperback || Patrick Petersen || Boom

Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.

Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van h...

34,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Handboek Online Marketing / Druk 6

Hardcover || Patrick Petersen || Boom || met inkijkexemplaar

Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod.

Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zie...

37,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 2

Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

Inleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de

klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.

Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciƫle Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.

Wat is er nieu...

39,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3

Paperback || Marleen Bekkers e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat...