Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

29,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Basisboek Customer Journey / Druk 1

Een inleiding in het vakgebied

Paperback || Marian van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit...

37,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Basisboek digital analytics / Druk 1

benut de kracht van databedreven marketing

Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;

- behandelt alle facetten van analytics;

- aandacht voor online én offline marketing.

Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken. Deze data zijn enorm waardevol. Maar hoe vertaal je die enorme hoeveelheid data naar bruikbare inzichten? De e...

67,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 7

Hardcover || Jeske Nederstigt & Theo Poiesz || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking ...