Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (4)
2010 (3)
2018 (3)
» Toon alle opties (3)
2013 (2)
2016 (2)
2019 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (19)
Hardcover (2)

Studieboeken (21)

50,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 48,40
+
Bestel

250 Managementbegrippen

Paperback || Gert-Jan Melker || Noordhoff

250 Managementbegrippen is een handig naslagwerk met de belangrijkste begrippen in het vakgebied Management en Organisatie. Elk begrip en de achtergrond ervan wordt kort toegelicht. Juist omdat de begrippen niet alleen voorzien zijn van een korte omschrijving, maar concreet toegelicht worden aan de hand van voorbeelden, grafieken en tabellen, is dit naslagwerk een onmisbare aanvulling op de huidige literatuur. Een verbinding naar het werk van een aantal belangrijke denkers en vernieuwers in d...

51,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 49,35
+
Bestel

101 Management Models

Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff

Management models: many students will come across them in their studies, yet it is only when actually working with them that the function and benefit of management models are revealed. Students often find it hard to select and apply management models. This textbook will assist them to do so. 101 Management Models is aimed particularly at students of economic and technical studies and social sciences in higher education.

45,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Klantgericht organiseren

Paperback || Els Meertens & Marijn Mulders || Noordhoff

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

43,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Export, a practical guide / Druk 2

a practical guide

Paperback || Marlies Harlaar, Michiel Oudehand & O. de Leeuw || Noordhoff

Export, a practical guide is intended for students in vocational education as well as for starting exporters—not just those in large companies. Small businesses have export opportunities as well. Companies that are already exporting goods or services can equally benefit from this textbook.

Many entrepreneurs at some point ask themselves the question: ‘Should I go into the export business?’ Or perhaps the question is, ‘I have been exporting for some time now, but have I been doing it a...

49,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Levensmiddelen Marketing

food for you

Paperback || Emiel Peters || Noordhoff

Een uniek studieboek over eigentijdse levensmiddelenmarketing in de hedendaagse supermarkt. Levensmiddelenmarketing gaat in op de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het biedt de student een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt. Kortom: een uitgave die op geen enkele retail- of commerciële opleiding mag ontbreken. Ook zeer inspirerend voor de professional die up-to-date wil blijven! L...

29,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Basisboek Customer Journey / Druk 1

Een inleiding in het vakgebied

Paperback || Marian van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit...

45,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 43,65
+
Bestel

101 Managementkengetallen / Druk 2

Paperback || Peter Thuis & Marijn Mulders || Noordhoff

101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.

De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...

74,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Business marketing management / Druk 7

creëren van superieure klantwaarde

Paperback || Wim Biemans || Noordhoff

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

* helder en toegankelijk geschreven;

* aansprekende praktijkvoorbeelden;

* handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe j...

24,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Handboek creatieve marketingwerkvormen / Druk 1

Een gids voor interactieve marketingsessies

Paperback || Tom Spanjaard & Herman Koot || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Uniek boek in de marketingliteratuur;

- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;

- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie.

P...

64,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...