Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (4)

30,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,98
+
Bestel

Organisaties in transitie

Ondernemend in een veranderende wereld

Paperback || Eric Leltz || Coutinho

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Veel organisaties krijgen te maken met fundamentele veranderingen in hun bedrijfsvoering. Organisaties hebben behoefte aan professionals die zowel strategisch als operationeel kunnen inspelen op steeds veranderende omstandigheden. In Organisaties in transitie staat centraal hoe (aanstaande) professionals flexibel kunnen omgaan met veranderingen, risico's kunnen inschatten en actie kunnen ondernemen in een veranderende omgeving.

Organisaties in tr...

25,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,65
+
Bestel

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf / Druk 2

Paperback || Jan Leen & Jef Mertens || Coutinho

Deze tijd, waarin kennis steeds sneller veroudert, vraagt om een kritische blik en onderzoekende houding. Praktijkgericht onderzoek in bedrijf biedt studenten een onmisbare basis in onderzoeks-vaardigheden. Deze uitgave is gebaseerd op het integraal model voor praktijkgericht onderzoek dat Jan Leen heeft ontwikkeld voor het bedrijfskundig vakgebied. Hierin wordt de handelingscyclus gekoppeld aan de onderzoekscyslus.

Na hoofdstukken over het integraal model, typen praktijkgericht onderzoek en ...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Het event als strategisch marketinginstrument / Druk 2

Paperback || Dorothé Gerritsen & Ronald van Olderen || Coutinho

In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

Het event als strategisch marketinginstrumen...

36,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 34,20
+
Bestel

De economische manier van denken / Druk 4

Paperback || Geert Woltjer || Coutinho

Mensen begrijpen een economische theorie pas goed, als zij kunnen uitleggen hoe deze heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van onze economische samenleving. Dat is de kernboodschap van het boek De economische manier van denken. Niet de inhoud van de afzonderlijke economische theorieën staat centraal, maar hun gezamenlijke betekenis voor de economische ontwikkeling van Nederland.

Het boek gaat uit van de stelling dat economische ontwikkelingen vooral het gevolg zijn van schaarste en de voort...