Zoekfilters
› Communicatie & Talen (17)
› Marketing (17)
› Economie (17)
» Toon alle opties (36)
› Sociale wetenschappen ... (11)
› Pedagogisch onderwijs (10)
› Sociaal onderwijs (10)
› Exact, Techniek & Onde... (9)
› Schrijven & rapportere... (8)
› Lerarenopleiding (7)
› Persoonlijke & profess... (7)
› Administratieve organi... (5)
› Kunstzinnige oriëntat... (4)
› Recht (4)
› Hulpverlening & agogie... (4)
› Economie & management (4)
› Communicatie (4)
› Beroepsvaardigheden (4)
› Bedrijfseconomie (4)
› Online marketing & e-b... (3)
› Studievaardigheden (3)
› Sociologie (3)
› Onderzoeksvaardigheden (3)
› Marketingcommunicatie ... (3)
› Management (3)
› Bedrijfskunde & ondern... (3)
› Bedrijfsadministratie (3)
› Strategische communica... (2)
› Wiskunde (2)
› Verandermanagement (2)
› Techniek (2)
› Strategische marketing (2)
› Organisatiekunde (2)
› Strategie (2)
› Projectmanagement (2)
› Logistiek & Inkoop (2)
› Algemene Economie (2)
› (studie)vaardigheden (2)
› Statistiek (2)
› Management algemeen (26)
› Marketing (17)
› Economie en bedrijf al... (14)
» Toon alle opties (34)
› Gezondheidsvakken, lic... (10)
› Mens en maatschappij H... (10)
› Communicatiekunde alge... (9)
› Exacte vakken en infor... (9)
› (Instrumentele) vaardi... (7)
› Accountancy en adminis... (6)
› Taal Hoger Onderwijs (6)
› Welzijnswerk (6)
› Economie, recht en bed... (5)
› Onderwijskunde (5)
› Psychologie algemeen (5)
› Educatieve uitgaven al... (4)
› Sociaal ruimtelijke we... (4)
› Statistiek en methodol... (4)
› Technische en nautisch... (4)
› Algemene economie (3)
› Engelse taal, letterku... (3)
› Grammatica, lexicograf... (3)
› Onderwijs en opvoeding (3)
› Personeel en organisat... (3)
› Algemene sociale weten... (2)
› Bedrijfskunde algemeen (2)
› Datacommunicatie en ne... (2)
› Exacte vakken en infor... (2)
› Kunstzinnige vorming H... (2)
› Mens en maatschappij a... (2)
› Pedagogiek (2)
› Recht algemeen (2)
› Sociologie algemeen (2)
› Staats- en bestuursrec... (2)
› Talen algemeen (2)
› Vormgeving en design (2)
› Wiskunde algemeen (2)
› Noordhoff (87)
› Coutinho (29)
› Pearson Benelux B.V. (26)
» Toon alle opties (21)
› Pearson (7)
› Uitgeverij Van Vlimmer... (7)
› Vakmedianet (7)
› Syntax Media (4)
› Amsterdam University P... (3)
› BIS Publishers (3)
› Cambridge University P... (3)
› Kogan Page Ltd (3)
› Bohn Stafleu van Loghu... (2)
› Communicatiereeks (2)
› Gorcum b.v., Koninklij... (2)
› Hogeschool Rotterdam U... (2)
› McGraw-Hill (2)
› NT Publishers (2)
› Project Management Ins... (2)
› Uitgeverij Czarina (2)
› Uitgeverij Talenland B... (2)
› VU University Press (2)
› Van Haren Publishing (2)
› Wiley (2)
Studieboeken (260)

Business Result: Pre-intermediate. Student's Book with Online Practice
Business English You Can Take to Work Today
Paperback || Grant, David e.a. || Oxford University ELT
For business professionals looking to advance their careers through improving their English, Business Result Second Edition is a practical Business English course that focuses on real, relevant communication skills they can immediately use in the workplace.
The easy-to-use, flexible and adaptable materials with comprehensive support and guidance from the Teacher's Book allow teachers to tailor their lessons to the needs of their students
with minimum
effort.
With new Online ...

Political Ideologies : An Introduction
Paperback || Andrew Heywood || Macmillan
A clear and accessible introduction to the political creeds and doctrines that have dominated and shaped politics around the world. The sixth edition has been thoroughly updated throughout and now has a new chapter on the rise of religious politics and Islamism and an improved page design to aid student learning.

Operationele Verkoopcyclus / Druk 2
Paperback || René van Hoften || Noordhoff
Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus maakt het verkoopproces inzichtelijk en leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen.
Waarom kiezen voor Operationele Verkoopcyclus?
* Focust op het operationele vlak van sales;
* toegankelijk en helder geschreven;
* geschreven voor de individuele ve...

Antropologie en Sociaal Werk
kijken door het oog van de ander
Paperback || John ter Horst || Noordhoff
De moderne sociaal werker moet steeds vaker aan de slag in de wijk. Daar hoort een andere insteek bij en antropologische inzichten komen daarbij van pas. Antropologie en Sociaal Werkleert je een antropologische visie te ontwikkelen op sociaal werk.
Waarom kiezen voor Antropologie en Sociaal Werk?
* reikt de benodigde vaardigheden aan voor het moderne sociaal werk;
* prikkelt de verbeelding en stemt tot nadenken;
* leert je om je handelen sociaalwetenschappelijk te onderbouwen.
Antropologie en So...

Core grammar for higher education / Druk 4
Paperback || Piet van der Voort || Noordhoff
Core Grammar for higher education is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs die op een professioneel niveau kennis van het Engels nodig hebben voor de uitoefening van het latere beroep. De onderwerpen die aan bod komen zijn gebaseerd op de vraag in hoeverre deze voor Nederlandstaligen problemen kunnen opleveren. Studenten leren grammatica toe te passen via de 'exercises', met gevarieerde Engelstalige oefeningen, een aantal vertaalzinnen, een 'error analysis' en tot slot opdrachten bij ...

Basisboek Aanpak Schulden
Paperback || Nadja Jungmann & Tamara Madern || Noordhoff
Schuldenproblematiek is een grote maatschappelijke kwestie: één op de vijf huishoudens in Nederland heeft risicovolle of problematische schulden. Basisboek Aanpak Schulden reikt je alle handvatten aan om deze problematiek goed te begrijpen.
Waarom kiezen voor Basisboek Aanpak Schulden?
* bevat actuele ontwikkelingen, zoals de invoering van het beslagregister en de inrichting van wijkteams;
* behandelt de nieuwste inzichten rondom de impact van schulden op gedrag;
* compleet en toegankelijk.
Bas...

Corporate Governance / Druk 2
Paperback || Frans van Luit || Noordhoff
Corporate governance beschrijft hoe organisaties efficiënt en verantwoord geleid kunnen worden, aan de hand van de volgende onderwerpen: besturen, beheersen, controle, informeren en toezicht.
Waarom kiezen voor Corporate governance?
* Bondig en helder;
* bevat de belangrijkste ontwikkelingen in het vakgebied van corporate governance;
* biedt studenten een goed beeld van het werkveld.
Met Corporate governance leren studenten hoe het bestuur van ondernemingen in de praktijk vorm krijgt. Daarnaast b...

Introductie in management / Druk 3
over plannen, organiseren, leidinggeven en beheersen
Hardcover || Peter Thuis || Noordhoff
Introductie in management biedt een toegankelijke eerste kennismaking met dit vakgebied. Het compacte studieboek leidt je door de theorie aan de hand van managementvaardigheden: plannen, organiseren, leidinggeven en beheersen.
Waarom kiezen voor Introductie in management?
* Prettig toegankelijke inleiding in het vakgebied;
* compact en helder geschreven;
* met zeer herkenbare voorbeelden uit de praktijk.
Introductie in management geeft een overzicht van de belangrijkste basisbegrippen van Managem...

Marketingstrategie / Druk 6
praktische inzichten voor een succesvol marketingplan
Paperback || Ruud Frambach & Edwin Nijssen || Noordhoff
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.
Waarom kiezen voor Marketingstrategie?
* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;
* centrale rol voor het strategische keuzeproces;
* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.
Om succesvol te zijn en te blijven mo...

Commerciële calculaties 2 / Druk 6
Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...