Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (4)

36,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Management voor de culturele sector

Paperback || Marc Altink, Peter Bosma, Bob Crezee, Johan Kolsteeg, Art Kruijer, Ton Lamers, Patricia Molegraaf & Nicoline Mulder

Passie voor kunst is mooi, maar met passie alleen verdien je geen geld. Voor culturele organisaties is ondernemerschap en zakelijk management net zo belangrijk als het artistieke product.

Management voor de culturele sector gaat in op de zakelijke kant van het werken in de kunst- en cultuursector. Het boek biedt een overzicht van belangrijke thema’s waar de (toekomstige) manager in deze sector mee te maken krijgt, zoals cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm...

39,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,53
+
Bestel

De Imagineer / druk 1

Ontwerp beleving met betekenis

Paperback || Gabrielle Kuiper & Bert Smit

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.

Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...

33,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Communicatieonderzoek / druk 6

Een strategisch instrument

Paperback || Marius Hogendoorn || Coutinho

Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel kan resulteren in het (laten) doen van communicatieonderzoek. Onderzoek vormt zo de basis voor meer gefundeerde keuzes en draagt bij aan een het vergroten van de effectiviteit van de communicatiefunctie.

Communicatieonderzoek is bedoeld ter ondersteuning van het onderzoeksbeleid in de communicatiepr...

27,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 25,65
+
Bestel

Denken over regio's / Druk 3

Geografische perspectieven

Paperback || Ben de Pater e.a. || Coutinho

Het succes van bedrijven zoals McDonald’s en IKEA wordt vaak gezien als het definitieve bewijs van de groeiende mondiale eenvormigheid. Mensen maken zich zorgen over deze toenemende uniformiteit van de wereld. Gebieden verliezen hun eigenheid; steden en regio's gaan steeds meer op elkaar lijken. Maar wie goed om zich heen kijkt, ziet ook het omgekeerde. Mondiaal opererende multinationals verbinden hun productnamen bijvoorbeeld graag aan historische regio’s, ICT-bedrijven vestigen zich in re...