Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (5)
2023 (5)
2020 (4)
» Toon alle opties (2)
2022 (4)
2010 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (22)
Hardcover (4)
Uitgever
Noordhoff (13)
Vakmedianet (3)
Boom (2)
» Toon alle opties (3)
Categorie
Marketing (3)
Businessmodel (2)

Studieboeken (27)

57,96
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 55,06
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

68,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Business Partner B1 Coursebook w/eBook MEL MyGrammarLab A1 to C2

2024 || Paperback || Margaret O'Keeffe e.a. || Pearson

Dit pakket bevat: Business Partner B1 cursusboek met een e-boekversie, een online Business Partner B1-werkboek op MyEnglishLab en een acces card voor Elementary, Intermediate en Advanced niveaus van MyGrammarLab.

24,99
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Excellent onderhandelen

een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

2007 || Paperback || Roger Fisher e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'Excellent onderhandelen' (in het Engels 'Getting to Yes') van Roger Fisher is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent - in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z'n dienst.

Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een 'conflict' op zoek gaan naar de oplo...

27,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...

34,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Invulboek Marketing 1

t.b.v. opleiding ORM bij HHS

|| Redactie || Studie Bijdehand

82,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 78,38
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

44,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2

2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.

Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...

52,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Design Thinking / Druk 2

2023 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De aanpak Design Thinking vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die Design Thinking biedt goed van pas. Dit boek ont...

79,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 9

2023 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.

In deze negende, herziene editie blijft de kern van dit succesvolle boek ongewijzigd: een degelijke, praktische, stapsgewijze aanpak van strategische marketing. ...