Zoekfilters
Nieuwe titels (4)
Een overzicht van nieuwe studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
Marketing denken, marketing doen / Druk 1
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
• Bereidt voor op de nieuwe eisen van het werkveld, dankzij bijdragen van ruim vijftig NIMA-marketingprofessionals en toonaangevende vakspecialisten;
• biedt direct toepasbare praktijkvaardigheden die aansluiten op het marketingdenken van nu;
• flexibel in te zetten en geschikt voor elke leerstijl.
Deze nieuwe, innovatieve leermethode bereidt studenten voor op een succesvolle carrière door hen te leren klantinzichten te verzamelen, klanten te werven, waardeproposities en customer jour...
morgen verzonden
De kunst van een overtuigend marketingplan / Druk 1
Bouwstenen voor de marketingpraktijk
2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...
morgen verzonden
Full System Marketing
Hoe je voorloper wordt in B2B marketing en sales
2025 || Paperback || Jordi Bron || Tangram Studio
De marketingwereld is veranderd. Lead generation werkt niet meer. Zeker niet in B2B, met hoge orderwaardes en lange verkooptrajecten.
Waar moet je de marketingcenten dan wel aan spenderen? Wat levert het meeste op? Hoe kun je het bedrijf zo efficiënt mogelijk laten groeien? En hoe meet je resultaat eigenlijk?
Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende ma...
morgen verzonden
AI-personalisatie strategie
Werken aan klantbeleving 2.0 in marketing, sales en service
2025 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Boom || met inkijkexemplaar
Klantverwachtingen stijgen, maar klantcontact wordt steeds onpersoonlijker. Hoe dicht je die kloof? Met AI til je klantbeleving naar het hoogste niveau.
Digitalisering maakt klantcontact onpersoonlijker, terwijl klanten juist verwachten dat organisaties hun data benutten om de klantbeleving te verbeteren. AI biedt ongekende mogelijkheden om personalisatie in sales, service en klantonderzoek effectief en schaalbaar toe te passen.
AI-personalisatie strategie laat zien hoe organisa...