Klantverwachtingen stijgen, maar klantcontact wordt steeds onpersoonlijker. Hoe dicht je die kloof? Met AI til je klantbeleving naar het hoogste niveau.
Digitalisering maakt klantcontact onpersoonlijker, terwijl klanten juist verwachten dat organisaties hun data benutten om de klantbeleving te verbeteren. AI biedt ongekende mogelijkheden om personalisatie in sales, service en klantonderzoek effectief en schaalbaar toe te passen.
AI-personalisatie strategie laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliseren, met herkenning, erkenning en maatwerk als sleutelprincipes. Aan de hand van praktijkcases en onderzoeksresultaten biedt het strategische én tactische inzichten in de impact van AI-personalisatie, inclusief juridische kaders en toekomstige ontwikkelingen. Onmisbaar voor directeuren, managers en experts in marketing en customer experience die (hyper)personalisatie succesvol willen implementeren in hun organisatie om zo hun klanten nóg beter van dienst te kunnen zijn.
Jean-Pierre Thomassen ondersteunt al ruim 30 jaar directies bij de omslag naar een waarde-, klant- en servicegerichte focus. Hij is mede-oprichter van het Service Excellence Institute en (co)auteur van prijswinnende boeken als Service Excellence, Excelleren in service, Handboek Strategische B2B marketing en Customer Experience. van cult naar cultuur. Hij is als marketingdocent verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen en Beeckestijn Business School.