Zoekfilters

Uitgever
Pearson (6)
Didier (4)
Intertaal (4)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsjaar
2019 (5)
2021 (5)
2020 (4)
» Toon alle opties (3)
2018 (3)
2022 (3)
2014 (2)
Taal
Engels (14)
Duits (6)
Frans (4)
Spaans (2)

Studieboeken (28)

48,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Project Management / Druk 6

A practical Approach- English edition

2023 || Paperback || Grit Roel || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Project Management, A practical Approach is de Engelstalige editie van Projectmanagement.

- Verbeterde structuur en aandacht voor actuele onderwerpen als Scrum;

- zeer praktijkgerichte aanpak;

- website met flitscolleges, spreadsheetmodellen en checklists.

Project Management laat studenten op een unieke en laagdrempelige manier kennismaken met projectmatig werken om projecten succesvol aan te pakken. Niet alleen in het bedrijfsleven, ook in het onderwijs worden steeds meer werkzaamheden proje...

35,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Aula internacional plus 1 libro del alumno

Paperback || Garmendia || Intertaal

Actiegerichte, eentalige methode Spaans voor jongeren en volwassenen voor klassikale lessen. Goede balans tussen begrijpen, doen en samenwerken.

De curso de español van Aula internacional – nueva edición bestaat uit tien unidades van elk vijf onderdelen en leidt naar niveau A1.

Het eerste onderdeel, Empezar, bestaat uit een dubbele pagina met oefeningen en laat de cursisten kennismaken met de leerdoelen en de nieuwe woorden van de unidad.

Comprender biedt voornamelijk lees- en luister...

37,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

DaF im Unternehmen B1/B2 Kursbuch mit Audios und Filmen online

2018 || Paperback || Ilse Sander || Intertaal

Eentalige methode zakelijk Duits om te leren communiceren in het bedrijfsleven. Praktijkgericht en dynamisch, met transparante leerdoelen.

Het Kursbuch bestaat uit twintig lessen. In de inhoudsopgave staan de onderdelen vermeld waaruit elke les is samengesteld: opbouw, thema, taalhandelingen, woordenschat en grammatica en uitspraak. De lessen zijn helder gestructureerd met een ruim aanbod aan oefeningen en culturele informatie. Verder zijn er opdrachten ter voorbereiding op o.a. de BULATS-exa...

83,40
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Principles of Managerial Finance with MyFinanceLab eText / 16th Edition

2021 || Paperback || Chad Zutter e.a. || Pearson

For introductory courses in managerial finance. Using financial concepts to solve real-world problems with a proven teaching and learning framework The Teaching and Learning System - a hallmark feature of Principles of Managerial Finance - weaves pedagogy into concepts and practice, giving students a roadmap to follow through the text and supplementary tools. The 16th Edition concentrates on the material students need to know in order to make effective financial decisions in an increasingly c...

65,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

International Business / 17th Global Edition

2021 || Paperback || John Daniels e.a. || Pearson || ook als eBook

Enhance your students' understanding of international business markets. International Business: Environments and Operations, 17th Edition, develops critical thinking skills by balancing classroom theory with practice. With contemporary examples, scenarios, and cases, this bestselling guide will give your students the necessary tools for success.

51,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Principles of Marketing / 8th European edition

2019 || Paperback || Phil T. Kotler e.a. || Pearson || ook als eBook

Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-...

12,65
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Doughnut Economics

Seven Ways to Think Like a 21st Century Economist

Paperback || Kate Raworth || Random House

Remorseless financial crises. Extreme inequalities in wealth. Relentless pressure on the environment. Anyone can see that our economic system is broken. But can it be fixed?In Doughnut Economics, Oxford academic Kate Raworth identifies the seven critical ways in which mainstream economics has led us astray - from selling us the myth of 'rational economic man' to obsessing over growth at all costs - and offers instead an alternative roadmap for bringing humanity into a sweet spot that meets th...

21,95
Levertijd: 8 werkdagen
+
Bestel

DaF im Unternehmen B1-B2 (Ubungsbuch mit Audios online)

Paperback || Grosser || Intertaal

Elke les in het Arbeitsbuch begint met een overzicht van de basiswoordenschat. Daarna worden er veel verschillende soorten oefeningen aangeboden, evenals Fokus-kaders, die nadere informatie geven over belangrijke grammaticale onderwerpen, kennis van land en volk, en leerstrategieën. Het onderdeel Lust auf mehr biedt extra oefenmateriaal. Wortschatz und Strukturen im Überblick biedt een overzicht van de geleerde taalhandelingen. Na elke twee lessen volgt het onderdeel Das kann ich schon!, wa...

61,99
Levertijd: 8 werkdagen
+
Bestel

Introduction to Management Accounting / 17th Global Edition

2022 || Paperback || Charles Horngren e.a. || Pearson

Thistitle is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has workedclosely with educators around the world to include content which is especiallyrelevant to students outside the United States. For MBA-level managerial accounting courses. An essential tool for understanding how to make effective economicdecisions. In todayGÇÖs troubled economy, itGÇÖs important to show students howmanagerial decisions can affect business costs. Introduction toManagement Accounting helps to en...

74,95
Leverbaar vanaf 31 mei
+
Bestel

Global Marketing / 8th Edition

2020 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson || ook als eBook

Learn and develop skills involving strategic global marketing decision-making Global Marketing, 8th Edition, by Hollensen continues to be the most up-to-date and comprehensive text of its kind, with cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies and perspectives on international marketing. For nearly twenty years this title has been the definitive, truly international guide to marketing. During that time, borders have become ever more transient and this book more cent...