Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (3)
2009 (2)
2012 (2)
» Toon alle opties (3)
2019 (2)
2020 (2)
2023 (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (16)
Hogeschool Utrecht (4)
Christelijke Hogeschoo... (3)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsvorm
Paperback (16)
Categorie
Beroepsvaardigheden (2)
Taal
Nederlands (16)
Uitgever
Boom (3)
Business Contact (3)
Noordhoff (3)
» Toon alle opties (2)

Studieboeken (17)

20,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 19,94
+
Bestel

Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...

27,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

40,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Reflecteren de basis / Druk 4

Op weg naar bewust en bekwaam handelen

2020 || Paperback || Mirjam Groen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De roep om reflectie blijft klinken in alle lagen van de samenleving. Jij draagt daarin als professional een bijzondere verantwoordelijkheid. Van jou wordt voorbeeldgedrag verwacht. Dat vereist dat je kritisch kunt kijken naar je eigen handelen en dat je kunt omgaan met professionele dilemma’s. Dat je kunt reflecteren op eigen professioneel gedrag.

Reflecteren: de basis helpt je om je een reflectieve denkwijze eigen te maken. Het boek geeft je de handvatten om

je reflectievaardigheid te ont...

38,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Word informatievaardig! / Druk 4

Digitale informatie selecteren, beoordelen en verwerken

2023 || Paperback || Saskia Brand-Gruwel e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Handleiding voor het zoeken, selecteren en verwerken van digitale informatie;

- helpt bij het formuleren van een goede onderzoeksvraag;

- ook geschikt voor het beantwoorden van complexere informatievragen.

Word informatievaardig! biedt handvatten om efficiënt en kritisch om te gaan met informatie op het internet en in wetenschappelijke databases.

Het boek behandelt de volgende vier thema’s:

Werkwijze voor een goede onderzoeksvraag;

strategieën om informatie te vinden;

beoordelingscriter...

46,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Professionele gespreksvoering met MyLab / Druk 3

2022 || Paperback || Martin Reekers e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Vakkennis alleen is niet meer voldoende als je goed wilt zijn in je vak. Instrueren, coachen, leidinggeven, onderhandelen of een professionele mening uitdragen vragen om goede communicatievaardigheden. Dit boek leert je effectief communiceren aan de hand van relevante theorie en tal van voorbeelden uit de praktijk.

Professionele gespreksvoering bestaat uit drie delen. In het eerste deel worden de basisregels van professionele gespreksvoering uitgelegd. Deel twee gaat in op complexe gespreksva...

61,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Management en Organisatie (met MyLab) / Druk 3

2023 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Management en Organisatie is het meest praktische handboek over het vakgebied organisatiekunde. De auteurs presenteren de theorie op een aantrekkelijke, actuele en begrijpelijke wijze. Elk hoofdstuk bevat talrijke praktijkcases ter illustratie van de theorie en die worden gecombineerd met vele oefen - vragen. De indeling van dit boek volgt een model met de onderling samenhangende deelgebieden van het organiseren: strategie, management, structuur, cultuur, processen en medewerkers. Er is ook a...

22,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Zoals verwacht loopt alles anders

Een nieuwe visie op omdenken

2020 || Paperback || Berthold Gunster || Omdenken || met inkijkexemplaar

Omdenken betekent in essentie dat je van een probleem een mogelijkheid maakt. Je creëert iets nieuws dankzij het probleem, bijvoorbeeld als je de wind tot bondgenoot maakt bij windmee-fi etstochten. Daarin verschilt het van oplossen, waarmee je het probleem slechts wegneemt, bijvoorbeeld als je een lekke band plakt.

Dit praktische boek leert je wat je kunt doen als je met een probleem wordt geconfronteerd. Het is een handleiding waarmee je een probleem kunt laten verdwijnen of (in sommige ge...

42,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

29,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Leer als een speer / Druk 1

Leer sneller, beter en leuker

2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wie slim is leest dit boek..............

wie niet slim is moet het zéker lezen.

Leer als een speer

Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.

Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.

De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...

35,76
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,97
+
Bestel

Als disney de baas was in uw ziekenhuis

9 1/2 dingen die u anders zou doen

Paperback || Fred Lee || Sdu

Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest.

Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc

Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhui...