Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (10)
2020 (6)
2019 (4)
» Toon alle opties (3)
2021 (3)
2013 (2)
2023 (2)
Uitgever
Boom (13)
Noordhoff (6)
Coutinho (3)
» Toon alle opties (2)
Categorie
Beroepsvaardigheden (2)

Studieboeken (33)

52,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

29,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Leer als een speer / Druk 1

Leer sneller, beter en leuker

2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wie slim is leest dit boek..............

wie niet slim is moet het zéker lezen.

Leer als een speer

Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.

Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.

De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...

68,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Gesprekken in organisaties / Druk 7

2022 || Paperback || Yvonne Gramsbergen-Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt zowel twee- als groepsgesprekken;

- elk gespreksonderwerp wordt apart behandeld waardoor het modulair ingezet kan worden;

bevat veel opdrachten.

Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger onderwijs gebruikt en is hét standaardwerk in Nederland en België over professionele gespreksvoering in organisaties.

Gesprekken in organisaties bestaat uit drie delen:

In deel I worden de basisvaardigh...

37,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

Mijn Binnenste Buiten / Druk 1

werken aan je professionele identiteit

2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.

Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...

35,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Ontwerpen voor zorg en welzijn / Druk 1

2020 || Paperback || Job van 't Veer e.a. || Coutinho || ook als eBook

Willen we in de nabije toekomst nog goede zorg en ondersteuning bieden, dan zal steeds meer een beroep gedaan moeten worden op de creatieve houding en het ‘out-of-the-box’ denken van (toekomstige) professionals. Zij hebben een belangrijke rol om het werkveld te innoveren. Design thinking is een denk- en werkwijze die hier goed bij past: het kan zorg- en hulpverleners helpen nieuwe ideeën snel concreet te maken en die in co-creatie met de zorg- of hulpvrager te ontwikkelen. Ontwerpen voo...

49,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

27,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 25,65
+
Bestel

Beïnvloed anderen, begin bij jezelf / Druk 15

2019 || Paperback || Bert van Dijk || Uitgeverij Thema

We komen allemaal wel mensen tegen waar het niet echt mee klikt of waar we grote

moeite mee hebben, maar waar we wel iets mee moeten: overleggen, samenwerken,

naast wonen. We ergeren ons aan hun gedrag, verbazen ons over hun manier van reageren of we lijken eindeloos langs elkaar heen te praten. Vermoeiend en soms ook frustrerend. Dit boek geeft je de raad die je nodig hebt om met het meest

lastige gedrag om te gaan.

Daarvoor is het nodig dat je:

* je realiseert dat je alleen je eigen gedrag ...

34,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Financieel Management in de Zorg Ontcijferd / Druk 4

De wereld achter de cijfers van de langdurige zorg

2022 || Paperback || Edwin Kalbfleisch e.a. || KLVB Groep BV

In ‘Financieel management in de zorg ontcijferd’ wordt alles wat komt kijken bij financieel management in de langdurige zorg ontrafeld en een brug geslagen tussen de theorie en de praktijk. Het biedt inzicht in de wereld achter de cijfers, die doorspekt is van wet- en regelgeving, verschillende vormen van bekostiging en de nodige afkortingen.

Op toegankelijke wijze komen alle aspecten van financieel management aan bod. Hoe ziet de wet- en regelgeving rondom de zorg eruit? Hoe werkt de bek...

59,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Projectaanpak in zes stappen / Druk 3

P6-methode

2021 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De P6-methode, voor het succesvol aanpakken van projecten;

- laagdrempelig doe-boek met handzaam stappenplan;

- uitgebreide digitale ondersteuning voor student en docent.

Projectaanpak in zes stappen behandelt de gehele levenscyclus van een project. Het boek begint met een oriëntatie op het aanpakken van projecten. Daarna volgen zes projectstappen: het opstarten van het project, het inrichten van het project, het maken van het plan van aanpak, het uitvoeren van het project, het opleveren v...

56,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...