Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (10)
2020 (6)
2019 (4)
» Toon alle opties (6)
Verschijningsvorm
Paperback (34)
Hardcover (3)
Taal
Nederlands (36)
Uitgever
Boom (13)
Noordhoff (7)
Coutinho (3)
» Toon alle opties (3)
Categorie
Beroepsvaardigheden (2)

Studieboeken (37)

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Leer als een speer / Druk 1

Leer sneller, beter en leuker

2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wie slim is leest dit boek..............

wie niet slim is moet het zéker lezen.

Leer als een speer

Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.

Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.

De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Gesprekken in organisaties / Druk 7

2022 || Paperback || Yvonne Gramsbergen-Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt zowel twee- als groepsgesprekken;

- elk gespreksonderwerp wordt apart behandeld waardoor het modulair ingezet kan worden;

bevat veel opdrachten.

Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger onderwijs gebruikt en is hét standaardwerk in Nederland en België over professionele gespreksvoering in organisaties.

Gesprekken in organisaties bestaat uit drie delen:

In deel I worden de basisvaardigh...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Ontwerpen voor zorg en welzijn / Druk 1

2020 || Paperback || Job van 't Veer e.a. || Coutinho || ook als eBook

Willen we in de nabije toekomst nog goede zorg en ondersteuning bieden, dan zal steeds meer een beroep gedaan moeten worden op de creatieve houding en het ‘out-of-the-box’ denken van (toekomstige) professionals. Zij hebben een belangrijke rol om het werkveld te innoveren. Design thinking is een denk- en werkwijze die hier goed bij past: het kan zorg- en hulpverleners helpen nieuwe ideeën snel concreet te maken en die in co-creatie met de zorg- of hulpvrager te ontwikkelen. Ontwerpen voo...

66,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,94
+
Bestel

Procesmanagement in de praktijk / Druk 2 (Heruitgave)

2021 || Hardcover || Hugo Hendriks || Concept uitgeefgroep

Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn voor u gebundeld, u beter in staat de efficiëntie en effectiviteit van werkprocessen binnen uw organisatie te optimaliseren.

Het boek bestaat uit twee prettig leesbare delen. Deel I vormt de basis en legt uit hoe u procesmanagement in vier stappen kunt toepassen in uw organisatie: plan, do, check en act. Deze stappen vormen samen e...

46,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Gezondheidsbevordering en leefstijl / Druk 2

Een praktische inleiding

2022 || Paperback || Jeroen de Greeff e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

We leven in Nederland steeds langer en over het algemeen gezonder. Niettemin nemen welvaartsziekten als gevolg van een ongezonde leefstijl, zoals obesitas en diabetes type 2, toe. Daarnaast is het verschil in levensverwachting tussen lager- en hogeropgeleiden groot.

Goede zorg is van groot belang bij het terugdringen van gezondheidsverschillen en welvaartsziekten maar is niet voldoende. Het begint op school, op het werk en in de wijk: daar valt voor zorgprofessionals de meeste winst te behale...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Zó werkt de zorg in Nederland (Heruitgave)

2023 || Paperback || Kees Wessels e.a. || De Argumentenfabriek || met inkijkexemplaar

Zó werkt de zorg in Nederland geeft overzicht en inzicht in het complexe systeem van zorg en ondersteuning in Nederland. Hoe zit ons zorgstelsel in elkaar? Wat is de gedachte erachter? Wie is wie en wie doet wat? Welke stelselwetten regelen de zorg? Welke andere wetten zijn van belang? Hoe lopen de geldstromen? En wie betaalt wat en hoeveel? Deze geheel herziene uitgave van het gelijknamige boek uit 2018 biedt nieuwe informatie en visualisaties, gaat in op actuele thema’s en heeft een nog ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Zoals verwacht loopt alles anders

Een nieuwe visie op omdenken

2020 || Paperback || Berthold Gunster || Omdenken || met inkijkexemplaar

Omdenken betekent in essentie dat je van een probleem een mogelijkheid maakt. Je creëert iets nieuws dankzij het probleem, bijvoorbeeld als je de wind tot bondgenoot maakt bij windmee-fi etstochten. Daarin verschilt het van oplossen, waarmee je het probleem slechts wegneemt, bijvoorbeeld als je een lekke band plakt.

Dit praktische boek leert je wat je kunt doen als je met een probleem wordt geconfronteerd. Het is een handleiding waarmee je een probleem kunt laten verdwijnen of (in sommige ge...