Zoekfilters

Auteur
Ben Baarda (3)
Olaf Leppink (3)
Rien Brouwers (3)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsjaar
2021 (12)
2022 (6)
2023 (4)
» Toon alle opties (5)
Uitgever
Noordhoff (14)
Boom (5)
Taylor & Francis (4)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (29)
Hardcover (8)

Hogeschool Utrecht (38)

89,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

-[ state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...

49,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Ontwerp Betere Business / Druk 1

nieuwe tools, skills en mindset voor strategie en innovatie

2016 || Hardcover || Patrick van der Pijl e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De tijd dat een businessmodel jarenlang aan alle eisen voldeed, is voorbij. Concurrentie, behoeften van klanten en technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare manier. Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag, zul je moeten denken als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste tools en vaardigheden nodig om onzekerheid te omarmen.

In 'Ontwerp Betere Busin...

12,35
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Made to Stick

Why Some Ideas Survive and Others Die

2011 || Paperback || Chip Heath e.a. || Random House Publishing Group

Mark Twain once observed, A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on. His observation rings true: Urban legends, conspiracy theories, and bogus public-health scares circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas–business people, teachers, politicians, journalists, and others–struggle to make their ideas stick. Why do some ideas thrive while others die? And how do we improve the chances of worthy ideas? In Made to Stick, accomplished e...

59,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen / Druk 10

2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Uitwerkingen van de opgaven en vraagstukken bij Basisboek Bedrijfseconomie;

- voorzien van uitgebreide interactieve website;

- zeer geschikt voor zelfstandig studeren.

Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.

Deze editie sluit naadloos aan op de Engelsta...

77,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Werken met logistiek / Druk 8

Supply chain management

2019 || Hardcover || Hessel Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk voor de kennismaking met het logistieke vakgebied;

- toegankelijk en heldere structuur;

- praktijkgerichte benadering.

Werken met logistiek is de afgelopen 25 jaar uitgegroeid tot hét standaardwerk voor het logistieke vakgebied. Het boek besteedt niet alleen aandacht aan de traditionele logistieke trajecten binnen productie en distributie, maar ook aan zaken als inkooplogistiek en ‘reverse logistics’. De theorie wordt toegelicht aan de hand van recente praktijkvoorbeelden...

46,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Brand Design met MyLab / Druk 7

Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken

2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...

23,99
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Excellent onderhandelen

een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

2007 || Paperback || Roger Fisher e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'Excellent onderhandelen' (in het Engels 'Getting to Yes') van Roger Fisher is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent - in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z'n dienst.

Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een 'conflict' op zoek gaan naar de oplo...

56,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Essentie van dienstenmarketingmanagement / Druk 3

2021 || Paperback || Ton Borchert || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compact en toch zeer compleet;

- veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;

- handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch...

49,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...

49,90
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...