Zoekfilters

Opleiding
Communicatie (2)
Verschijningsjaar
2018 (4)
2023 (4)
2015 (3)
» Toon alle opties (5)
Verschijningsvorm
Paperback (28)

Boom (29)

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

The CFO in pole position

Leading next generation decision making in a data-driven organization

2023 || Paperback || M. Bouker e.a. || Boom

30,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Competentietraining sales / Druk 2

2016 || Paperback || Leo Broekhuizen || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in je? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek komen alle basisvaardigheden aan de orde die iedere verkoper nodig heeft. Van de functie van verkoop tot klachtafhandeling, van verkooptechnieken (sales) tot accountmanagement en van bedrijfseconomische aspecten tot het geven van een succesvolle (sales)presentatie.

Competentietraining sales is zo opgezet dat je zonder verkoopkennis en -vaardigheden met de aangereikte theorie, principes, salesin...

48,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / Druk 3

van middelen- naar interventiedenken

2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

40,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

35,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Debiteurenbeheer / druk 1

de rol van de administrateur

2012 || Paperback || A. Standaar || Boom

33,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

De perfecte positionering paperback

Stop denken in oplossingen, start denken in problemen

Paperback || Julian Stevense || Boom

35,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Contentbijbel (Heruitgave)

Paperback || Cor Hospes || Boom

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.'Een uitweg in het contentcircus. In klare en kleurrijke taal. Hospes maakt je gedachten los en helpt je nieuwe wegen te ...

29,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

De power van een contentplatform / Druk 1

Hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek

Paperback || Cor Hospes || Boom || met inkijkexemplaar

Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema’s, waarmee jij je bedrij...

37,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

De journalist als zzp'er / Druk 1

Paperback || Yolan Witterholt || Boom

Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.

Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...

36,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Anatomie van de verleiding / Druk 4

Neuromarketing

Paperback || Paul Postma || Boom

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling.

Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vier...