Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (3)
Uitgever
Boom (2)

Studieboeken (4)

48,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / Druk 3

van middelen- naar interventiedenken

2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

149,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 141,55
+
Bestel

Honshitsu / druk 1

de essentie van marketing de marketing van de essentie

2013 || Hardcover || Frank Wouters || Reality Bites Publishing B.V.

Als je één marketingboek moet overhouden in je boekenkast, dan is het Honshitsu.

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Marketing en accountability, 2e druk / Druk 2

2013 || Paperback || Rien Hummel || Boom

Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?

Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaart

de marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijn

deze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie.

De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accounta...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

BrandingNL / druk Heruitgave

2013 || Paperback || Andy Mosmans || Adfo Groep

Branding NL. State of the art-visies van Nederlandse professionals

Een sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels ontwikkeld tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. En waar branding ooit de name of the game was, is het nu de game of the name: het totale proces waarmee een onderneming in de naam van haar merk(en) structureel toekomstaandeel tracht te creëre...