Zoekfilters
› Jan Buist (7)
› Gerard van Heeswijk (6)
› Sascha Nieuwboer (4)
» Toon alle opties (28)
› Ad Bakker (3)
› Arco Verolme (3)
› Edward van Balen (3)
› Fred Rorink (3)
› Gary Armstrong (3)
› Philip Kotler (3)
› A. Blijlevens (2)
› A.G.M. van den Bosch (2)
› A.J. van Aken (2)
› Burcu Öztürk (2)
› Chris Wijnen (2)
› Eelko Huizingh (2)
› Gijs Hiltermann (2)
› Hans Geurts (2)
› Henk Fuchs (2)
› Irma Machielse (2)
› J.C. Bast (2)
› Joris Leeman (2)
› Karen Knispel (2)
› Max Wildschut (2)
› Patrick De Pelsmacker (2)
› R. Nijland (2)
› Rolf Bruins (2)
› Sarina van Vlimmeren (2)
› Stef Stienstra (2)
› Stephen P. Robbins (2)
› Wim Hulleman (2)
› Hogeschool Rotterdam (30)
› Saxion (15)
› Hogeschool Utrecht (12)
» Toon alle opties (9)
› Bedrijfskunde (9)
› Vastgoed en Makelaardi... (9)
› Technische Bedrijfskun... (8)
» Toon alle opties (26)
› Basistheorie Vastgoedd... (5)
› Business IT & Manageme... (5)
› Commercieel Management (5)
› Commerciële Economie (5)
› International Business... (5)
› Ondernemerschap & Reta... (5)
› Accountancy (4)
› Finance & Control (4)
› Human Resource Managem... (4)
› International Business... (4)
› Ad Human Resource Mana... (3)
› Facility Management (3)
› Finance, Tax and Advic... (3)
› Hotel Management (3)
› International Event Ma... (3)
› International Hotel & ... (3)
› Praktijkleer Makelaar (3)
› Ad Commercieel Managem... (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Algemene- en Bedrijfse... (2)
› Finance Tax and Advice (2)
› Integrale Veiligheidsk... (2)
› Managing New Retail (2)
› Sportkunde (2)
Studieboeken (137)
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)
Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...
Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2024/2025)
Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241647: Vastgoedeconomie - Theorieboek (editie 2023 / 2024)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-student...
Vastgoedeconomie Theorieboek (editie 2024/2025)
Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083433004: Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2024 / 2025)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-Mak...
morgen verzonden
Algemene economie in een duurzame samenleving
2024 || Paperback || Wim Hulleman || Noordhoff || ook als eBook
• Besteedt uitvoerig aandacht aan de ecologische en maatschappelijke uitdagingen van onze tijd;
• stelt niet alleen het denken van (neo)klassieke economen centraal, maar ook dat van hun critici;
• nodigt studenten uit om kritisch na te denken over het type samenleving waarin ze willen leven.
Algemene economie in een duurzame samenleving is een nieuw leerboek voor (economische) hbo-opleidingen, waarin duurzaamheid een prominente rol speelt.
Boeken over algemene economie hebben altijd mee...
vandaag verzonden
Lean Management Systeem
Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt
2019 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom
In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.
Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.
Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...
morgen verzonden
Kernbegrippen van economie
2010 || Paperback || N.G. Mankiw || Academic service || met inkijkexemplaar
Kernbegrippen van economie is de bewerkte vertaling van N. Gregory
Mankiws vermaarde titel Essentials of Economics. Het boek is wereldwijd
marktleider en is in zestien talen vertaald.
Mankiw verklaart de essentie van economie aan de hand van tien principes.
Deze principes zijn:
1. mensen moeten keuzes maken
2. de kosten van iets worden bepaald door datgene wat we willen opgeven om het te krijgen
3. rationele mensen denken in de marge
4. mensen reageren op prikkels
5. handel kan in ieders belang zijn
6....
morgen verzonden
Economie van Experiences / Druk 4
2015 || Paperback || Albert Boswijk e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience."
- Prof. Chris Voss. London Business School
"Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In f...
vandaag verzonden
Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7
met MyLab NL toegangscode
2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.
Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...
morgen verzonden
Internationale marketing
2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
* de beslissing tot internationaliseren
* welke markten te betreden
* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
* het ontwerpen van het exportplan
* de toepassing van dit plan
Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...
morgen verzonden
Marketingplanning / Druk 4
2016 || Paperback || Rien Hummel || Boom || met inkijkexemplaar
Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen het strategisch kader en marktafbakening, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus).
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing...