Studieboeken (64)

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Informatiemanagement met MyLab / Druk 4

2020 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig worden geste...

77,50
Leverbaar vanaf 9 januari 2026
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Management, 16e editie met MyLab NL toegangscode

2025 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.

49,95
Leverbaar vanaf 9 januari 2026
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 3

2026 || Paperback || Pearson Benelux B.V.

79,95
Leverbaar vanaf 9 januari 2026
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 9

2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...

49,95
Leverbaar vanaf 3 februari 2026
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Sportmanagement met MyLab / Druk 5

2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.

69,50
Leverbaar vanaf 17 maart 2026
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Gedrag in organisaties met MyLab / Druk 16

2026 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.

56,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Professionele communicatie met MyLab / Druk 1

2024 || Paperback || Karen Knispel || Pearson Benelux B.V.

Professionele communicatie is een praktische voorbereiding op alle facetten van communicatie in een zakelijke omgeving. In drie toegankelijk geschreven modules wordt een brede basis voor zowel mondelinge als schriftelijke vaardigheden gelegd. Deze basis bevat geen langdradige theorieën, maar is juist verrijkt met praktische voorbeelden, reflectieopdrachten en interviews met professionals uit verschillende beroepspraktijken.

Het resultaat is een ideale mix waarmee je als student of startende...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Internationale marketing

2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Economie van Experiences / Druk 4

2015 || Paperback || Albert Boswijk e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience."

- Prof. Chris Voss. London Business School

"Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In f...