Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (29)
2021 (29)
2024 (27)
» Toon alle opties (13)
Verschijningsvorm
Paperback (215)
Hardcover (6)
Categorie
Marketing (2)

Studieboeken (221)

33,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Ethiek in ICT en techniek met MyLab / Druk 1

technologie en organisatie

2020 || Paperback || Jessica Rijnboutt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Technologie verandert de manier waarop we werken, ons sociale leven, onze vrijetijdsbesteding en de hoeveelheid informatie die overheden en bedrijven over ons hebben. Sommige gevolgen hiervan kun je onmiddellijk ervaren, andere gevolgen worden pas na langere tijd zichtbaar. Door opkomende technologieën en de enorme impact hiervan op organisaties en het gewone leven, wordt ethiek steeds belangrijker in de techniek. Ethiek in ICT en techniek is een boek dat inzichten en handvatten biedt om hie...

64,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

31,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

De lean startup

Hoe voortdurend innoveren tot een succesvolle business leidt

2013 || Paperback || Eric Ries || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Laat je inspireren door de Lean Startup!

Het idee van de Lean Startup is uitgegroeid tot een wereldwijde beweging. Ondernemers en bedrijven ontwikkelen en lanceren er op succesvolle wijze nieuwe producten mee. De aanpak, waarin het Lean-denken wordt toegepast op het proces van innovatie, maakt het mogelijk de juiste dingen te meten, het product aan te passen en opnieuw te testen. Resultaat: je zult minder tijd en geld verspillen.

In dit boek lees je alles over de principes en technieken van de ...

49,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Psychologie, de essentie met MyLab / Druk 5

2023 || Paperback || Philip G. Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Psychologie, de essentie is de compacte uitgave van het succesvolle boek Psychologie, een inleiding van Philip G. Zimbardo. Het boek bevat veel relevante ontwikkelingen uit de praktijk. Daarnaast kun je zelf aan de slag met het ruime aanbod aan didactische elementen, zoals kernvragen, doe-het-zelfopdrachten en herkenbare voorbeelden.

Deze 5e editie is volledig geactualiseerd en bevat veel nieuwe casuïstiek. De kennis is up-to-date met resultaten van recent onderzoek en de auteurs behandelen...

49,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Informatiemanagement met MyLab / Druk 4

2020 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig worden geste...

109,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 104,45
+
Bestel

Verpleegkundige handelingen / 2e custom editie

2022 || Paperback || Caroline de Bruin-Veelers || Pearson Benelux B.V.

Je docent heeft dit gepersonaliseerde

studieboek gecreëerd om je een optimale

leerervaring te bieden. Het bevat Pearsoncontent

van onze gerenommeerde

auteurs en bevat net die extra’s waarvan

je docent weet dat je ze nodig hebt

– niets meer en niets minder! Sommige

docenten hebben er ook hun eigen, op

maat gemaakte, leermaterialen aan

toegevoegd, die specifiek gericht zijn op

jouw opleiding.

Pearson werkt nauw samen met docenten

en zet zich in voor het creëren van

kwalitatief uitstekende...

67,95
Levertijd: 9 werkdagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Elektriciteit, magnetisme en sensoren, custom editie

2024 || Paperback || Toon Verstraelen || Pearson Benelux B.V.

Je docent heeft dit gepersonaliseerde studieboek gecreëerd om je een optimale leerervaring te bieden. Het bevat Pearson content van onze gerenommeerde auteurs en bevat net die extra’s waarvan je docent weet dat je ze nodig hebt – niets meer en niets minder! Sommige docenten hebben er ook hun eigen, op maat gemaakte, leermaterialen aan toegevoegd, die specifiek gericht zijn op jouw opleiding.

Pearson werkt nauw samen met docenten en zet zich in voor het creëren van kwalitatief uitsteken...

91,95
Levertijd: 11 werkdagen
+
Bestel

Natuurkunde - Deel 1 Giancoli mixed pack 2023 met Mastering

2023 || Paperback || Douglas C. Giancoli || Pearson Benelux B.V.

This custom product has been designed to help you succeed. It includes top-notch Pearson content written by renowned authors, plus amazing case studies and articles. Our team works hard with your school and professors to aid your studies. Get ahead now and give your education a boost!

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Internationale marketing

2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Economie van Experiences / Druk 4

2015 || Paperback || Albert Boswijk e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience."

- Prof. Chris Voss. London Business School

"Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In f...